• Gabbies

    Här är den Västerås tråd nr 13

    Vi fortsätter som vanligt gamla och nya Västerås brudar är välkomna!

    Länkar till äldre trådar: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2107723.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1696007.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1844119.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1962898-27....

  • Svar på tråden Här är den Västerås tråd nr 13
  • Gabbies

    Är du säker på att vi ska vara i trädgården efter förra lördagen, jag tänkte på mitt springande.. :)

  • majbrud2008

    Det hade varit jättekul att komma på en träff, men jag kan tyvärr inte den 15 juni. Dagen efter åker vi nämligen till Karibien för bröllop! Min m2b:s bror ska gifta sig på stranden på en paradisö... blir svårtslaget =)

  • junibrud2006

    majbrud - Det förstår jag! Men vi kan ta en annan dag också någon annanstans så återkommer jag efter midsommar. Då blir det enklare att ha fritt hemma fler dagar i veckan.

  • Karin.A

    Nyss hemkommen från vår första svensexa/möhippa med släkten! Helt otroligt kul!!!!

    Både jag och Pontus blir kidnappade hemma hos mina föräldrar och vi fattar ingenting. Roligt med både lekar och mat, jag skrattade så jag kissade på mig. Pontus var brud och jag var brudgum.. nu ska jag ner och smälta denna dag!

    Kram på er

  • majbrud2008

    Är det nån av er som haft HB&CO på festen?
    Jag har lyssnat på de låtar de har på sin hemsida och de verkar verkligen jättebra, så vore kul att veta vad de som hört dem live tycker!

    Till de som hört dem... på Hässlö Werdshus är det inte så väldigt mycket plats på dansgolvet, ungefär hur mycket plats tar de upp?

  • Gabbies

    majbrud2008: Vet att junibrud har hade dom på sitt bröllop. Tror iaf att det var dom, hon var jättenöjd. Men hon kan ju skriva mer om det själv..

  • junibrud2006

    majbrud - vi hade dem på vår fest och var jättenöjda. Vi hade även sångaren som solist i kyrkan. Vår fest var på Brunnby och där hade vi scen. De behöver ju lite plats för sina saker, men det bästa är nog att höra med dem. Det är ju mycket möjligt att de har erfarenhet från Hässlö.

  • junibrud2006

    Jag vill bara veta om det finns intresse att ses nästa fredag. Annars tar vi en dag längre fram...

    Fredag 15 juni - Junibrud2006

  • junibrud2006

    Puffelipuff... Inga fler?

    Fredag 15 juni - Junibrud2006, Gabbies

Svar på tråden Här är den Västerås tråd nr 13