• Gabbies

    Här är den Västerås tråd nr 13

    Vi fortsätter som vanligt gamla och nya Västerås brudar är välkomna!

    Länkar till äldre trådar: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2107723.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1696007.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1844119.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1962898-27....

  • Svar på tråden Här är den Västerås tråd nr 13
  • Gudinnan

    Catte - jag ringde Mari-Louise i början av veckan och hon lovade att svara på ett mail jag skickat i april men har inte fått svar än. Annars så har vi inte bestämt oss ang maten än, men blir nog två rätters och tårta, hoppas gästerna blir mätta på det. Vad kul att ni varit där och att det börjar falla på plats. Jag är i USA tom onsdag nästa veckan men efter det ska vi försöka ta tag i bla maten. Vi kommer att ha Linda Wagerman-Grönlund som präst, vi var faktiskt på en av hennes gudstjänster när jag var hemma förr förra veckan. Kändes bra att få se henne och småprata lite. Vi har vigselsamtal i slutet av juni.

  • Gabbies

    Fredrica07: Jag ska fixa hår och make up på UNIK.. Vet inte vad dom använder för typ av löshår men det går ju att ringa och fråga.. Jag tyckte det bara var skönt att hitta ett ställe som fixar både hår o make..

  • Billa

    Jag ska göra mitt hår på KLOAK, vet att dom gör smink oxå, men jag ska bara göra hår där! Dom är såååå bra! Moderna och vågar lite!

  • Gudinnan

    Jag ska göra på Unik, men är också lite sugen på Kloak..

  • Karin.A

    Hej på er tjejer! Hade ni några nya datum till träffar?

  • Fredrica07

    Tack för hjälpen tjejer, jag ska få tummen ur och ringa någon gång under veckan och kolla med de olika ställena!!!

  • junibrud2006

    *ekar tomt här inne* Inget nytt som händer? Klart vi ska ha en ny träff. Är det några som kan den här fredagen? Då kan vi vara hemma hos mig och dessutom smidigt eftersom jag har huset för mig själv hela kvällen!

    Fredag 15 juni - Junibrud2006

    Blir vi inte så många den dagen kan jag återkomma med fler datum efter midsommar. Måste bara kolla jobbschema på hemmafronten...

  • Billa

    Jag kan inte imorrn!

    I helgen kommer våra föräldrar hem till oss å ska snacka bröllop. Typ bestämma vem som ska stå för vad å så. Å ha en trevlig fika såklart!

  • junibrud2006

    Billa - Jag tror inte det blev något imorgon. Nytt datum ovanför.

    Fredag 15 juni - Junibrud2006

    Blir vi inte så många den dagen kan jag återkomma med fler datum efter midsommar. Måste bara kolla jobbschema på hemmafronten...

  • Gabbies

    Jaha dumma jag fattade aldrig att vi pratade om imorgon. Jag trodde att du menade den 15 juni...

Svar på tråden Här är den Västerås tråd nr 13