• Gabbies

    Här är den Västerås tråd nr 13

    Vi fortsätter som vanligt gamla och nya Västerås brudar är välkomna!

    Länkar till äldre trådar: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2107723.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1696007.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1844119.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1962898-27....

  • Svar på tråden Här är den Västerås tråd nr 13
  • Miara

    Hej!
    Här har ni en till blivande brud!!!!
    Vårat bröllop är hemligt men hoppas jag ändå får vara med här ändå

  • Gabbies

    Miara klart att du får vara med ändå.. men får man fråga vilket datum ni gifter er? Eller kan någon räkna ut att det är ni då?

  • Miara

    Vi gifter oss den 22 juni, och nej jag hoppas att folk INTE räknar ut att det är vi..

  • junibrud2006

    Miara - Mindre än en månad kvar. Spännande! Och om en och en halv vecka är vi i Riga och firar ettårig bröllopsdag. Inte helt fel!

  • Miara

    japp mindre än 1 månad kvar och det känns jätte skönt, att slippa smussla och ljuga för alla.
    Skall åka och prova ringen nästa vecka och prova klänningen har 2 alternativ och kolla ifall den behöver justeras som jag väljer alt köpa en annan.

    Samtidgt börjar jag bli nervös... bröllopet blir borgligt och det blir vi och våra vittnen.

    Vet bara inte riktigt hur vi skall släppa bomben.. efter som vi lär träffa en del min svärmor på kvällen och de lär väl se det men min mamma träffar jag inte förren senare.. så på något sätt så måste vi ju få fram det till min släkt ochså....samma dag..

  • majbrud2008

    Var och tittade på Statshotellets festvåning igår och måste säga att jag blev lite besviken. Det kändes inte alls så bra som jag hade hoppats, fördelen är ju att salen är stor så man behöver ju knappast trängas men jag tycker inte det var så mysigt.

    Vi är nog mer inne på Hässlö Werdshus som det ser ut nu. Har varit där flera gånger (bland annat tagit medf våra föräldrar på middag) och fått väldigt bra bemötande. Imorgon ska vi dit och se hur det ser ut när de dukat upp för bröllop, ska bli spännande!

  • junibrud2006

    Hässlö tror jag är jättemysigt. Hoppas ni blir nöjda! Är lite avundsjuk på er alla som har ert framför er!

  • Fredrica07

    Hej,
    har inte varit här på evigheter men kom på att jag behöver ert råd om frisör, har inte bokat någon ännu (det börjar bli hög tid) men har ingen aning om vem jag ska gå till. Bor ju inte i Västerås och har därför ingen att fråga om råd. Ska inte ha någon komplicerad frisyr men vill ha äkta löshår eftersom jag tycker fuskhår ser plastigt ut. Eller vet någon av er något fakehår som inte ser ut som om det är dockhår? Är petig som få och vill inte heller ha någon stor frisyr med massa korkskruvar... att det ska vara så svårt det här... Vore toppen om någon av er hade något tips,,,

Svar på tråden Här är den Västerås tråd nr 13