• chiqitita

    Hur känns det för killen när han "går in andra vägen"?

    Är det någon som har frågat mannen den här frågan och fått ett bra svar? Jag är bara nyfiken vad det är som gör att det känns bättre för dom mer än att det kanske känns lite förbjudet?

  • Svar på tråden Hur känns det för killen när han "går in andra vägen"?
  • Nyfiken gul , nu fru

    frågade min man...

    -slidan är ju till för att utdvidga sig o bli större när man föder barn eller är upphetsad o har sex...

    går man då in andra vägen så är ringmuskeln åt andra hållet... Den sluter åt och klämmer om... och skapar tryck på penis = extas.... *gubben skrattar*

  • chiqitita

    Tack för förklaringen! Inget man frågar vem som helst precis

  • lilla söta fröken fräken

    ja och slidan är till för sex, ändtarmen e till för att tömma tarmen på avföring.. Jag kan inte låta bli att uppröras över killar som föredrar an*lt och tycker att trängre är bättre. Samma män brukar sedan klaga över sina fruar sen de fött barn. Att de är uttöjda.

  • Joleen

    Tycker alltid att såna här diskussioner är så roliga, jag är ingen moraltant som är emot analsex utan tycker att alla gör det dem vill så länge det inte skadar någon!

    Kan dock inte låta bli att fascineras av att detta med analsex är så stort, man kan träna upp sina muskler i slidan precis hur mycket som helst. Jag har superstarka slidmuskler som får det att kännas som första gången varje gång för min man även om vi haft sex i princip dagligen i ett år nu! Jag kan bara genom att spänna musklerna i slidan få honom att komma. Han har inget behov av analsex, han tycker att det är trångt nog ändå!

  • Draken81

    Joleen>
    Min sambo har heller inget BEHOV av analsex, men det innebär inte att han tackar nej till att ha det någon gång ibland.
    Jag har heller inget behov det, men har det gärna då och då.

  • Lite Hemlig

    Joleen - beratta mera :) Hur tranas dessa muskler upp?

  • Logan

    Lilla söta fröken fräken: Det har aldrig slagit dig att det faktiskt kan vara så att TJEJEN också tycker det är skönt att ha analsex ibland? Ja, hu vad hemskt, men tjejer kan faktiskt njuta av att killen "går in andra vägen"...
    Visst - killar som inte tycker "vanlig" sex är skönt utan bara vill ha analsex är väl lite märkliga, men jag blir lite trött på att dessa diskussioner nästan alltid glömmer bort att vi tjejer också kan gilla analsex!

  • Meddelande borttaget
  • Nyfiken gul , nu fru

    lilla söta fröken fräken ....

    o många är vi kvinnor som FRIVILIGT vill ha analsex.. det är skönt, det är upphetsande, det är ljuvligt, vi tänder på det...

    låt var o en göra som dom vill så blir alla nöjda o glada....

Svar på tråden Hur känns det för killen när han "går in andra vägen"?