Hur känns det för killen när han "går in andra vägen"?
Är det någon som har frågat mannen den här frågan och fått ett bra svar? Jag är bara nyfiken vad det är som gör att det känns bättre för dom mer än att det kanske känns lite förbjudet?
Är det någon som har frågat mannen den här frågan och fått ett bra svar? Jag är bara nyfiken vad det är som gör att det känns bättre för dom mer än att det kanske känns lite förbjudet?
Jag vill gärna prova,men killen vill inte. Vill även prova på honom, någon som gjort?
Joleen
Att anta att de som idkar an*lsex gör det för att sl*dan inte är tillräckligt tight låter extremt trångsynt.
Hur tight man är så är det knappast samma känsla, och för kvinnan är det ju ABSOLUT inte samma sak. Båda kan ju älska känslan av an*lsex, hur tight slidan än är.
"får det att kännas som första gången"? En oskuld behöver INTE betyda en tight sl*da. Har länge trott att du var kunnig på det här området...
Lite Hemlig
Hederliga knipövningar, med eller utan kulor! Du hittar musklerna genom att knipa av strålen när du kissar. Knip, slappna av, knip, slappna av..;)
Lite Hemlig
Bör kanske tillägga att du inte ska träna när du kissar, men du kan hitta musklerna så.
puffar lite...
Hur många av dessa män är det som prövad med en dildo i rumpan? Jag har frågat det en gång när en kille föreslog analsex, "Javisst, vad är det du vill ha i rumpan, ett finger bara eller något större" Eh....nej det var han inte så sugen på. Många män tror att kvinnors stjärthål skulle vara annorlunda än deras eget på något mystiskt vis.
Det finns faktiskt män som uppskattar att bli stimulerade analt.
c_t: Faktum är väl att män till och med har större fysiska förutsättningar att njuta av anal stimulans än vad kvinnor har... Ändå är det sällan man hör nån man erkänna att han faktiskt gillar det ;)
En man sa till mig att det kändes "2 gånger varmare och 10 gånger tightare".
Jag skulle ALDRIG ställa upp dock.
Ellte
Ja prostatan är ju en erogen zon hos män