• chiqitita

    Hur känns det för killen när han "går in andra vägen"?

    Är det någon som har frågat mannen den här frågan och fått ett bra svar? Jag är bara nyfiken vad det är som gör att det känns bättre för dom mer än att det kanske känns lite förbjudet?

  • Svar på tråden Hur känns det för killen när han "går in andra vägen"?
  • Bettan6

    Jag vill gärna prova,men killen vill inte. Vill även prova på honom, någon som gjort?

  • itzy

    Joleen
    Att anta att de som idkar an*lsex gör det för att sl*dan inte är tillräckligt tight låter extremt trångsynt.
    Hur tight man är så är det knappast samma känsla, och för kvinnan är det ju ABSOLUT inte samma sak. Båda kan ju älska känslan av an*lsex, hur tight slidan än är.
    "får det att kännas som första gången"? En oskuld behöver INTE betyda en tight sl*da. Har länge trott att du var kunnig på det här området...

    Lite Hemlig
    Hederliga knipövningar, med eller utan kulor! Du hittar musklerna genom att knipa av strålen när du kissar. Knip, slappna av, knip, slappna av..;)

  • itzy

    Lite Hemlig
    Bör kanske tillägga att du inte ska träna när du kissar, men du kan hitta musklerna så.

  • Frantic

    Hur många av dessa män är det som prövad med en dildo i rumpan? Jag har frågat det en gång när en kille föreslog analsex, "Javisst, vad är det du vill ha i rumpan, ett finger bara eller något större" Eh....nej det var han inte så sugen på. Många män tror att kvinnors stjärthål skulle vara annorlunda än deras eget på något mystiskt vis.

  • c_t

    Det finns faktiskt män som uppskattar att bli stimulerade analt.

  • Ellte

    c_t: Faktum är väl att män till och med har större fysiska förutsättningar att njuta av anal stimulans än vad kvinnor har... Ändå är det sällan man hör nån man erkänna att han faktiskt gillar det ;)

  • Meddelande borttaget
  • Marlean

    En man sa till mig att det kändes "2 gånger varmare och 10 gånger tightare".

    Jag skulle ALDRIG ställa upp dock.

  • Lena+Mattias=sant

    Marlean: Klart man inte ska ställa upp. Man ska bara göra det om man själv vill. Jag har analsex med min man för att jag vill ha just analsex

  • Lian_z

    Frantic:

    Min tjej brukar stimulera mig analt och det är något jag verkligen gillar. Till saken hör också att de bästa orgasmerna får jag vid dessa tillfällena.

  • Frantic

    Lian_z men är det med något lika stort som en gensomsnittlig snopp, dildo eller så eller är det typ ett finger?

  • Draken81

    Ellte>

    Det kanske är just din inställlning att det är något att "erkänna" som gör att män inte berättar det för dig?
    Jag vet i alla fall ett flertal killar som uppskattar det.

  • Ellte

    Draken: Ehm, jag tror inte jag skrev något om min egen inställning faktiskt...om det var ett dåligt ordval så byt ut det mot något bättre, varsågod!

  • Lian_z

    Frantic, det är både med finger och dildo. Det beror givet vis på situvationen och vad som känns mest lockande.

  • Meddelande borttaget
  • pickolina

    Jag har träffat många killar som gillar att bli stimulerade analt själva. Dom kommer alltid skönare då.. Då pratar vi om typ fingrar, buttplugs, dildos, sprat-ons och så vidare. Så att killar skulle vilja ta tjejen där men ej vara villiga att ta emot själva stämmer inte alls. Javisst, på en del killar ja, men långt ifrån alla.

    Jag kan oxå bli trött på dom killar som är "besatta" av analsex, men dom flesta är faktiskt inte det. Även om väldigt många uppskattar det, men det gör även lika många tjejer! ;)

  • pickolina

    För många är det även upphetsande för att det känns lite annorlunda och lite förbjudet, snuskigt, porrigt osv... Det är inte enbart den fysiska känslan som är annorlunda.

    Som någon skrev, man behöver knappast vara slapp för att killen ska uppskatta skillnaden mellan hålen... Fånigt ju.. Haha...

    Äh, det där är en smaksak... :)

  • valeholliine

    Sexdejting på nätet - hespac.com/sexdatingse.htm Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig.

Svar på tråden Hur känns det för killen när han "går in andra vägen"?