• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

    sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

    Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • stjärngudinnan

    Hej tjejer!!

    Mår pyton idag, känner av min magkatarr. Jag har eg. väntat på att den skulle komma eftersom det har varit så mycket denna månaden med flytt, bröllop, stort kalas osv och så är det mycket på jobbet så här i semstertider Tur att jag har världens bästa sambo som bestämmer att jag ska åka hem och lägga mig istället för att göra alla borden, som att jobba över, handla och och träna. Han föreslog en lat filmkväll i soffan istället. Inte helt fel!!

  • Maggies

    Pumpkin: Jag tänkte, det kanske är onödigt att lägga till mig i listan i den nya tråden, eftersom det är så snart jag gifter mig...

    stjärngudinnan: Hoppas det blir en lugn och skön kväll för dig och att det känns bättre imorrn!

  • Bed of roses

    Helt OT men jag ville bara fråga er..

    Jag och min sambo gick och fotade oss hos en fotograf i början på april eftersom vi ville ha en fin förstoring att sätta upp här hemma..
    Vi betalade 1000 kronor och det skulle ta 6 veckor innan bilderna blev klara.
    För några veckor sen mailade vi dem(omöjliga att få tag på i telefon)och frågade hur det gick med våra bilder. Fick svar att det skulle dröja lite till, och tack för visat tålamod.
    Nu har det gått 3,5 månad sen vi var där och fotade oss och inga bilder än..
    När vi får se bilderna är det tänkt att vi ska välja ut dem vi vill ha och sen dröjer det 3 veckor innan de blir klara så att vi får hem dem.
    Är det acceptablet att det tar såhär lång tid?
    Jag börjar känna mig lite less på all väntan faktiskt :(

  • Snitte- 5/7-2008

    Hello tjejer!

    Bed of roses: tycker också du kan ha vitt om du känner för det, och som pumkin skrev, det var faktiskt brudkronan som visade på den blivande brudens oskuld, förr i tiden hade man nästan aldrig vitt utan rött var modernt m.m så strunta i det du och välj den klänningen du vill :)

    Lucy_: du måste ju lova att lägga ut massor av bilder sedan på ert bröllop!!! GUD vad roligt att gifta sig så snart! Har du mycket kvar att planera?

  • Pumpkin

    Bed of roses: Nej, det är absolut inte acceptabelt! Vart anmäler man sånt? Konsumenverket? Reklamationsnämnden (finns det något sånt?)?

    Lucy_: Vill du inte vara med på listan? För annars sätter jag upp dig oavsett när du gifter dig

    stjärngudinnan: Usch, vet hur det är det där med magen! Hoppas ni har en skön slapparkväll där hemma

    Jag fick en rolig och oväntad överraskning ikväll! Igår frågade jag mamma om hon hade något guld liggandes hemma som hon inte använder/vill ha och om jag kunde få det i så fall så jag kunde smälta ner till min vigselring, men hon svarade att hon inte hade det. Men idag när jag pratade med henne så sa hon att hon hade tänkt och kommit fram till att det nu var dags att ge mig hennes och min pappas förlovningsringar som hon sparat till ett speciellt tillfälle! Så nu ska jag använda dem till min vigselring

  • Snitte- 5/7-2008

    pumkin:
    ja! kul! det är ju verkligen ett speciellt tillfälle nu ju :D vad bra!

    bed of roses: så kan det ju inte vara, gå dit och klaga!!!!

  • Pumpkin

    Snitte: Ja, det känns jättekul och väldigt speciellt att ha "en del" av mina föräldrar i min vigselring. Även om jag inte har så mycket till övers för pappa

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6