• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

    sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

    Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • stjärngudinnan

    Vårbrud: Nu närmar det sig verkligen för dig! Vsd roligt!

    Madlin: Jag vil lockså bröllopsshoppa, framförallt börja prova klänningar!

    Pumpkin: Vad tråkigt! Dåligt av teknikerna att inte framföra sin synpunkter till dig personligen istället för att gå till en chef och klaga. Det hela bli ju så mycket svårare att bemöta då. Bry dig inte om dem!!!

  • madlin

    stjärngudinnan: ja du får börja smygprova klänningar redan nu vetja! Man kan ju aldrig börja för tidigt med de ;) :D

  • Pumpkin

    Hej tjejer! Tack för stödet Kändes bara så pissigt eftersom jag har haft en sån vecka då jag har känt mig lite utanför och ovälkommen, och så får man sånt här lastat på sig liksom. Nåja, nu är helgen här och man kan mysa, slappa och planera bröllop

    Ligger nu i sängen och funderar över dryck, om vi ska åka iväg till Tyskland eller köpa här hemma. Det kostar ju en del att åka dit också liksom...

  • Maggies

    Äntligen helg! Nu ska här planeras. Jag har fått låna kataloger från floristen med en massa fina buketter i, det här blir inte lätt. Förra veckan började jag stryka klänningen, funkade faktiskt riktigt bra.

    5 veckor kvar idag!

  • Maggies

    Pumpkin: Hoppas det blir bättre på jobbet. De måste ju förstå att det inte är så lätt sådär i början. Ta det nu lugnt och vila ut i helgen.

  • madlin

    Pumpkin: Tycker ni ska åka ner till Tyskland ja! Ta en weekend dit när ni ändå är där :D

    Lucy_: ooh skulle inte våga stryka min själv. Men jag är ju klanten själv. Hm.. måste verkligen få iväg min klänning för ändringen snart, annars blir de väl aldrig av..

    Hoppas du hittar nån fin bukett! Kanske ska man slinka in hos floristerna idag med måntro... Så man vet vad man får för blombudgeten.

    Sitter nu färdig väntandes på sambon som står i duschen, ska iväg och handla lite med honom. Kostym och underkläder till honom står på listan, får se om man hittar något detta gång då. Den riktiga storshoppingen blir på Tisdag, världens lista!

    På en vecka har vi spräckt budgeten med 5000. Förstår inte riktigt hur man lyckas. Men de är smådetaljerna som sprungit iväg, antar jag - för det är de enda vi klubbat/köpt/planerat på sistone.

  • jeeksa080823

    Buhu sitter här och är ledsen... Vi diskuterade vår budget härhemma idag och *suck* troligtvis kommer vi behöva skjuta upp bröllopet för att kunna ha råd.
    Känns extra tråkigt eftersom vi bestämde nästa år istället för i år, som vi först hade tänkt, för att ha råd och så blir det så här.

  • drömbrud

    Varför har de ändrat familjelivs layout och inehåll men inte våran

    FY!

    Hehe

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6