• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

    sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

    Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • madlin

    Lyxigt och ha det så slappt då! Men förstår dig, tiden går ju saktare när man inte får så mycket o sysselsätta sig med :S

  • Pumpkin

    madlin: Ja, det är ju bådeoch liksom. I och med att det inte händer så mkt så skulle jag ju hellre åka hem och lägga mig, men å andra sidan är det mycket bättre än förra veckan när det var kaos.

  • Pumpkin

    Nej, det ligger nog mer eller mindre i människans natur tror jag

  • drömbrud

    Hej tjejer!
    Läser att ni har lungt på jobbet:)
    kööönt!
    Jag jobbar ju i butik nu, folk är som galna nu när rean är igång! Klä högar överallt.. Aldrig får man en lugn stund.. Men nu har jag "lunch" :)

    Får man vila huvet från alla galna shoppaholicer!

    Hehe

  • madlin

    drömbrud: haha jaa.... jag ska vara shopoholic på Tisdag, massa bröllopssaker som ska inhandlas. Lovar att inte vara alltför galen ;)

    Jag har det inte lugnt på jobbet dock, för jag är ledig idag. Underbart o ha Fredagarna lediga!

  • Pumpkin

    Grr, vad arg jag blev nu! En av cheferna här (dock inte min chef) kallade in mig på kontoret för att framföra klagomål från teknikerna om att jag "låter sur och inte hälsar ibland"! Jag hälsar så ofta jag hinner med, men det är inte alltid så himla lätt när man är ny och inte känner alla, telefonen ringer i ett kör och man har 1000 saker att göra Förresten är de inte ett dugg bättre själva. Och till råga på allt så jämförde chefen (inte min alltså) mig med den förra receptionisten som var inhyrd från Manpower - "...hon var ju så öppen hela tiden, men det kan ju inte alla vara...". Bah! Jag är visst öppen, men det är inte så jäkla lätt att komma in här helt ny och inte känna nån! En receptionist på Manpower jobbar ju på nya ställen hela tiden, så det faller sig väl naturligt!?

    Nej, arg och ledsen blev jag nu

  • sajberpillan

    pumpkin; fy vad tråkigt att få höra sånt. Man gör ju alltid sitt bästa, men det är inte alltid man varken hinner eller känner sig social.

    jag vill också shopaholica!

  • vårbrud2008

    pumpkin
    Du har all rätt att vara upprörd. Du mins väl hur jag har haft det under våren. Inte lätt att tillfredsställa alla! :(

    Nu har jag i alla fall gjort min sista dag på jobbet och denna veckan har jag inte jobbat alls med hon som var jobbig och det har varit skönt. Nu väntas 4 veckor semester och sen i augusti har jag fått 3 veckors vik, sen vet jag inte mer, men då väntar BRÖLLOPET!!!!!!!

    Annars är allt lugnt på bröllopsbiten. Ska sitta med festprogrammet nästa vecka och se vad man kan få ihop.....

  • madlin

    Pumpkin: mäh! förstår att du blir ledsen med sådant "påhopp"! :( Ta inte åt dig, du gör ditt bästa. Du är ju ändå ny och allt, tycker folket där ska ha de i åtanke! Du kommer in i rutinerna snart ska du se, tror nog du är så söt o trevlig som du kan vara.

    Jisses.. man kan ju inte ha påklistrat leende och vara superalert för jämnan?! Man är ju inte mer än människa?

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6