• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

    sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

    Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • madlin

    sajber.pillan: Japp, jag har gjort det själv. Har ju inte läst massa kurser i onödan iallafall! hihi!

    Monogrammet har jag fixat i Photoshop, lekt lite och sådär tills jag o sambon valde ut en av alla typer jag gjort. Hur man gör med dubbelnamn o så... ingen aning! Borde man ju kunna läsa sig till, men vettigast låter ju att skriva ut initialierna på dubbelnamn med.

    Pumpkin - 5 juli 2008: tack tack! Läs svar ovanför :)

    stjärngudinnan: tack!!

  • madlin

    Vi ska ha buffé med många alternativ!

    Och kommer faktiskt ha personal, men inte som serverar buffé utan som ställer fram, fyller på osv. Och sen även plockar undan disk och buffén.

    Sen blir de ju även vickning och då kommer personalen förbereda och ordna det - ställa fram och får sen åka hem. Resten tar vi dagen efter helt enkelt - blir lite väl sent o låta dom vara kvar ännu längre än så.

    Man får helt enkelt köra fler buffébord om man är många. Istället för ett enda stort - och de som tagit först hinner då äta upp tills den sista kommer till bords.

  • fitforfight

    Pumpkin - 5 juli 2008

    Givetvis skulle det inte vara buffe längre då utan man blir serverad vid bordet.

    Jag har funderat över att ha fler bord ,men jag tror inte att det finns så gott om plats i lokalen. Jag får åka ut och kolla helt enkelt.

  • Pumpkin

    fitforfight: Ah, jag som missförstod. Sorry!
    Bäst är nog att åka ut och kolla ja, låter som en plan

  • Snitte- 5/7-2008

    Hello tjejer, här kommer jag efer flera veckor igen och dyker upp :) snart är det ju dags att byta tråd igen och tänkte Norrsken, det är välla du som lägger upp den nya :) hihi kan du få med vår nya hemsida: rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com/
    ska sätta mig och läsa några sidor bakåt i tiden och återkomma med feedback :)

  • Pumpkin

    snitte: Japp - det är ju mitt jobb! (Pumpkin = Norrsken alltså)

    Ska absolut slänga med er hemsida! Om någon annan vill ha med något på listan så är det bara att skrika till, t ex om datumet ändrats sen förra listan eller om ni har en (ny) hemsida osv

  • blivandefruandersson0?

    Pumpkin ja det blir väll att du får ändra mig i listan ju för bröllopet är ju snart 070815 kl 1400

  • madlin

    Ja och mig! (om ni vill ha mig kvar i tråden då, förstås!)

    "Nya" datumet är 070825.

  • Pumpkin

    Jag fixar det tjejer, om en vecka

    Suck, så lugnt det är på jobbet. Gjorde klart alla mina arbetsuppgifter vid straxt efter 10, så nu sitter jag bara av tiden känns det som. Ringer inte så mkt heller...
    Nåja, man ska inte klaga! Det är bättre än stressen förra veckan

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6