• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

    sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

    Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • vårbrud2008

    Det ska jag också. Har en tidig morgon imorgon med babysim 8.30.

    Godnatt Sverige!!

  • InaHjärtarAdam

    norrsken:
    var det lägenheten i bårstabergen ni kollade på först?
    grattis till att intervjuerna gick bra!
    klockan elva är vi inte hemma imorgon tyvärr, ska ut till svärmor på nått släktkalas:)
    kom just hem från jobbet, har varit en lång dag för mej också. dock har jag inte sovit lika illa som du;)

    förresten, vi har gett upp vår underbara bröllopsresa.. bokade om så nu ska vi åka en vecka till grekland i sommar istället. chefen tyckte det var en utmärkt idé;)
    efter mycket velande hit och dit valde vi lesvos. det är en av apollos nyheter för året. ska tydligen inte vara alls mycket turister där, utan det genuina grekland. får se om det är så.. hehe..
    vi åker iallafall den 4:e juli!

    nä nu ska jag stupa i säng! godnatt alla

  • Pumpkin

    Ina: Ja precis, det var i Bårstabergen. Den var så underbar så jag nästan glömmer bort att det faktiskt "bara" är en 2a. Men den är ju ändå på 74kvm och förrådet i lägenheten går definitivt att använda som gästum/datarum/barnrum om man skulle vilja det

    Tråkigt att ni inte är hemma, men hey, vi flyttar ju snart ner så

    vårbrud: Ja det låter som att du hade en bra dag igår, kul att kolla på vigselringar och allt!

    Nu ska vi göra oss i ordning och åka till Södertälje igen. Har bott på hotell i Haninge inatt och känner mig hyfsat utvilad. Och frukosten gick ju inte av för hackor kan jag ju säga!

    Ha en bra dag girls!

  • MrsNyberg2B

    God morgon, ungdomar!

    Det är tydligt vem som kör hårdast här i tråden! Bra att det gick bra på intervjuerna och att ni gillat minst en lägenhet!

    Här händer minimalt med grejer - jag ska snart ut en sväng på stan. I helgen är jag gräsänka och har inte så mycket att syssla med, mer än jobb i kväll (det är ju därför jag ens är hemma själv..). Lång loppis längs med storgatan i stan här. Ni förstår ju själva vilken happening det är!!

  • InaHjärtarAdam

    angelica och lars har varit hemma hos mej, hahaha!
    syyynd bara att jag inte hann städa :( men det är så ibland när man jobbar kväll och har en stökig karl som ränner runt och samlar damm;)

  • Brud 2008

    Vårbrud: Var ska ni köpa era ringar? Jag ska snart beställa min vigselring, så fort vi har råd, för oss blir det hedens guld, de hade bäst priser i platina...

    Norrsken: 74 kvm är ju riktigt stort för en tvåa, vår trea är på 80, och då är vardagsrummet gigantiskt Vårt tredje rum är pyttelitet...
    Jag blir nästan lite avis på er som kan träffas sådär, jag vill också ha nån att snacka bröllop med IRL juh

  • Maggies

    Jag blir också avis på att ni kan träffas och prata bröllop ju.

  • Pumpkin

    Hihi, ja nu har jag träffat både Ina och hennes blivande make IRL Det var jätteroligt, känns bra att man känner nån lite sådär när man flyttar ner. Får hoppas att det blir mer umgänge sen!

    Lägenheten vi tittade på idag (vägg i vägg med Inas) är inte heller aktuell för oss. Köket är alldeles för litet och det är massa småfix på den. Just det skulle väl vara helt OK om det inte vore för att utgångspriset låg så högt, men nu gör det det så...

    Vi är alltså fortfarande inne på 2an och jag har suttit och pratat med mamma om den idag och hon har ställt massa smarta frågor och hittills har vi inte hittat nått fel på den Vi är nog villiga att gå ganska högt i budgivning på den om vi måste.

    Brud 2008 och Lucy: Det är klart det är kul att kunna träffas IRL och diskutera bröllop och allt sånt, även om det är jättetrevligt att göra det här också Men du Brud 2008 kan ju träffa resten av pinglorna som bor i Göteborg i alla fall Och Lucy får helt enkelt flytta lite närmare civilisationen

    MrsNyberg: Är sambon borta på jobb eller?

  • Maggies

    ~Norrsken~: Härligt att ni har en lägenhet på lut i alla fall.
    Haha, ja, flytta närmre civilisationen har ju varit nåt. Eller så får jag helt enkelt hitta nån här att prata med.

  • blivandefruandersson08

    idag var jag på farmors 75 års firande det var skoj då man träffade kusiner som velat ha kontakt med en men inte blivit av :)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6