• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080505 blivandefruandersson08 ? danielatheresew.weddingannouncer.com

    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 snitte ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080802 angelica79 ? angelicarichard.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 madlin ? linjer.blogspot.com
    080809 Jenny_Åland ? blogg.gamman.se/Jenny_Åland

    sajber.pillan ? home.gamman.se/pillanochkjelle
    chickpea
    Budgetbrud2008
    Finlandssvensk

    Länk till gamla trådar:
    1. www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1441035.html
    2. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html
    3. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1774171.html
    4. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1914213.html
    5. www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2038902.html

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6
  • sajberpillan

    himlars vad ni skriver brudar!
    Många som är inne på FL ser jag, även jag har ett krypin där: nr1 heter jag!
    Vi har väl funderingar på att starta verkstan här typ nu i helgen! Är så sugen på ett syskon. Så vem vet, kanske syns på FL snart!
    ina:Vilket sött litet Pyre imagen! Mår du bra annars och så?
    nu ska jag gå och kolla Bolibompa! ha det!

  • MrsNyberg2B

    Ina - Jag glömde ju förut! Pedro var jättesöt!! Kommer bli en riktig hjärtekrossare vad det lider...

  • stjärngudinnan

    Hej tjejer, vad mycket ni skrivit idag!

    Ina: vilket sött litet knytte!

    Vet ni tjejer, kanske är det ett frieri på gång snart Min sambo tisslade i telefon igår och jag fick absolut inte komma in i sovrummet.. Jag är väl den ende här som ännu inte har en ring på fingret Snart får jag ta tag idet där själv om inget händer

    Norrsken: När är det ni ska flytta? Vi kanske flyttar ungefär smatidigt? Då får vi påminna varandra om allt vi måste komma ihåg inför flytten, som att frosta av kylen

  • Pumpkin

    sajber.pillan: I helgen? Det är snart det

    stjärngudinnan: Vi flyttar nog runt månadsskiftet maj/juni, om vi hinner dvs. Insåg idag hur mkt det är som måste göras!

    Hoppas du får ditt frieri snart

  • stjärngudinnan

    Norrsken: Okey, Vi hoppas få flytta i mitten av juni. Egentligen är inflytt den 1/7 men det verkar som vi kan få tillgång till den tidigare. Min sambo fyller år den helgen, så vi vill gärna ha flytat klart då!

  • Pumpkin

    Det kan jag förstå! Själv vill jag helst flytta in nu, men vi vet ju inte ens vilken lägenhet det kommer att bli

  • stjärngudinnan

    Söker ni lägenheter nu? Eller ordnar arbetsplatsen det? Ja, jag villockså helst flytta nu på en gång. Jag sitter och planerar färger på väggar, gardiner osv osv. Det kliar i fingrarna på mig att få åka till Ikea och shoppa loss

  • Pumpkin

    Scania har lägenheter som de hyr ut till sina anställda, men vi hoppas ändå slippa det och kunna köpa direkt istället. För det är inge kul att bo i en temporär lägenhet och sen flytta igen

  • stjärngudinnan

    Norrsken: det förstår jag, känns ju lite onödigt. Hoppas ni hittar en riktigt fin lägenhet snart då!! Nu ska jag ta tag i disken.. är så tråkigt att komma hem till ett diskberg. Ska nog banne mig skaffa diskmaskin å tvättmaskin å ny soffa å ny.... Hmm, blir kostsamt det här

  • sajberpillan

    norrsken: ok, kanske inte blir sååå snart...men inom en snar framtid.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop - Originalen tuffar vidare i tråd 6