• Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5
  • Loppan75

    Vi har det bra i sommarvärmen. Gumstestumpan, Cinapuff och jag + tre respektive och en gigantisk hund har strosat omkring i solen och slappat.

  • cinapuff

    Och den gigantiska hunden ligger just nu och vilar upp sig efter denna (för honom) jättetrsapats i värmen!
    Tack för en härlig dag! Fast både sambon och jag (och hunden så såklart) är helt slut nu...

  • Loppan75

    Min bättre hälft skulle "lägga sig och läsa en stund". Han sover som en liten klubbad säl. Det är jobbigt i värmen.

  • Loppan75

    Katterna verkar ha hämtat sig efter chocken också. De uppför sig normalt igen nu. Har man aldrig sett en hund kan nog en grand danois vara lite läskig.

  • cinapuff

    Skönt att höra! Att katterna har hämtat sig alltså.. Jo, det är onekligen mycket hund för en första nära-hund-upplevelse.
    Men jag är imponerad av hur modiga de var! Och hur gulliga!! Man kanskew skulle skaffa katt också.. Eller en större lägenhet. *funderar vidare*

  • Cahe

    Lycka till i morgon Vernalis!!!
    Är helt säker på att ni får en underbar dag

  • Gumsestumpan

    Lycka till Vernalis!!

    Välkommen tillbaka, Wunja! Du skrev något om fika! Japp, jag är på! Nästa vecka kanske? Torsdag? Det är kanske fler som hinner se det om det blir senare under veckan...

  • cinapuff

    Ja, lycka till i morgon!

    Och jag är gärna med på fika nu i veckan som kommer. Torsdag passar mig utmärkt!
    Blir nog sista fikan för mig på ett tag...

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5