• Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5
  • Fru Lindgren

    Cahe
    Det tycker jag låter som en trevlig idé!! =) Jag jobbar till 16 el 17, så ngn gång efter det skulle passa bra för min del.

    Jag är visst lite dålig på namn/alias...tror inte att du var med på den fikan som jag har varit på tidigare - SKA du gifta dig eller HAR du redan gift dig? *nyfiken*

    Här planeras det inför bröllop den 4/8!! *längtar jättemycket*

  • BröllopA

    Hej och hå! Här var det ovanligt tyst!

    Jag kan kanske hänga med...blev det tisdag???

    Cahe
    Jag är såååå nyfiken...hur gick det med jobbet?
    Bra att ha en tränings/peppar kompis... jag sliter på i min ensamhet !

    Cinapuff
    Är det glassväder snart???

    Vilka motsägelsefulla inlägg ovan, hihi!

  • cinapuff

    Jag med! Jag med! Jag är också med på fika på tisdag! Säg bara varnånstans!

    BröllopA: Det är glassväder mest hela tiden tycker jag!! Finns inget dåligt glassväder, bara dåliga glasskläder heter det väl..?

  • BröllopA

    Cinapuff
    ... glömde det där gamla uttrycket...men du har ju helt rätt !

  • Fru Lindgren

    Ja, vart ska vi ses på tisdag...? Kan inte så många fik ännu som sagt här i stan... =/

    Förslag - ngn...?! *hoppas på svar*

  • cinapuff

    Jag vet nog bara fiken jag varit på med er tjejer hittills... Typ Vetekatten (och fiket intill med lediga bord), Thelins och Centralbadets fik. Så det var mina förslag!

  • Vernalis

    Om det blir "fiket med lediga bord bredvid Vetekatten" kan jag följa med, det vore roligt (för mig iaf )! Det är nu mindre än 3 veckor till den stora dagen!

  • Cahe

    "Fiket med lediga bord" har jag inte varit på, men om jag bara får en adress så tycker jag nog att vi kan ses där så att Vernalis kan vara med!!

    Blivande fru Lindgren
    Jag tror nog inte att vi har varit på samma fikatillfällen Jag o min m2b ska gifa oss den 13e oktober!!

    BröllopA
    Jag är fortfarande "ledig" men ska på ytterligare en intervju idag och sen har jag möte med ett annat företag i morgon. Nu j*klar måste det hända något får jag är sååå trött på att gå hemma!!

    Ska vi säga vid 17 i morgon (tisdag)då tjejer? Bara jag får en adress

  • Vernalis

    Vad bra!

    Vetekatten ligger på Kungsgatan 55, vi kan ju ses utanför VK på hörnet o sen gå bort till det andra fiket. Jag har ingen aning om vilket nummer tomma-bord-fiket kan ligga på eller vad det heter, tyvärr. Nån som vet?

  • Cahe

    Jag står på Kungsgatan 55 i morgon kl 17. Hoppas att det kommer någon mer Tar väl en bröllopstidning under armen som vi hade förra gången

    Hoppas vi ses i morgon tjejer!!

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5