• Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5
  • lightfish

    Precis som jag har tänkt mig, mammaledig ett halvår sen är det hans tur ;)

  • Loppan75

    Jag skulle aldrig få ta mer än hälften. Han vill ha sin halva.

  • cinapuff

    Ja, jag skulle iaf klara av att vara hemmafru ett tag! Nu när man liksom har provat på det.. Det finns ju tusen olika projekt hemmavid att ta sig an (kommer precis ifrån en inspirationskväll på Panduro)! Möjligtvis att jag skulle kunna jobba halvtid med nåt riktigt kul, utan att behöva tänka på pengarna...
    *Drömmer vidare*

    Loppan75, ha nu så himla kul i skottland och klappa några får åt mig är du söt!

  • Loppan75

    Jag ska bli stenrik fjärilsodlare i mitt nästa liv.
    Eller vinbonde. Ska ligga i en vilstol i Italien och blicka ut över mina ägor, där den anställda pöbeln sliter med mina druvor, med två unga vackra pojkar serverar drinkar åt mig i skuggan.

    Nåja, vad är väl det mot ett konsultjobb där jag kan bråka med korkade användare och surfa på arbetstid..?

    Jag ska klappa några får åt dig, Cinapuff!

  • cinapuff

    Loppan75,
    tack för tipset om Rosendal förresten! Vi var där idag. Jättemysigt trots lite halvtrist väder med duggregn..
    Dit lär vi åka flera gånger!

    Ps. Hör av dig om du behöver hjälp med fjärils- eller vinodlandet! Tycker det lät som en alldeles utmärkt sysselsättning!

  • Cahe

    Hej på er tjejer!!
    Hoppas ni haft en bra helg Här har det varit lugnt! Utmanat min mamma idag...nu ska vi äta nyttigt och ta fram stavarna igen så vi blir fina till bröllopet i höst :) Haha...tänk vad mycket lättare det är när man är två som kan prata om hur dktiga man har varit...snacka om att lura sig själv :P

  • Cahe

    Värst vad tyst det var här då... Någon som känner för en fika nästa vecka kanske??

  • Fru Lindgren

    Fika låter trevligt - tror att jag kan måndag, tisdag eller onsdag!! =)
    (men jag har ingen koll på vart vi kan gå...)

    Känns som om jag kommit av mig en del i mitt planerande här...behöver nog få lite ny inspiration...

  • tree

    hej tjejer... tyvärr kan jag inte fika nästa vecka... jag ska till berlin för en hel vecka (åker nu på fredag) och därefter åker jag och m2b till london... har det så kul!

  • Cahe

    Värst vad folk är ute och reser... (vill oxå) Hoppas ni får en trevlig resa tree!!

    Blivande fru Lindgren
    Vi kanske kan ses på tisdag då? Jag ska ändå in en sväng mot stan då, slå två flugor i en smäll liksom! Men jag har, som du, ingen aning om vart vi kan ses... Kanske får hoppas på att någon mer hänger på som har bra fik på förslag

Svar på tråden Stockholmsbrudar nya kompisar 5