• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • Hilde

    Nedräkning för Janos och bus-kul för Anne Låter finemang. Själv sitter jag här och funderar på duschning... men orkar inte lyfta mig från soffan. Jag har fastnat... :-P

  • äntligen på väg

    Jobbigt när sofforna gör sådär Hilde! Jag har samma problem med min, den vill bara inte släppa taget

  • Hilde

    Jupp naughty, naughty soffa Inte hålla fast så där!

    Nu sitter jag fast igen! Förstår inte riktigt hur det går till

    Anne hoppas att vardagsbekymren minskar med blixtens hastighet... typ... försvinner helt.

  • äntligen på väg

    Jag är så rastlös... har ingen ro i kroppen... Försökte lägga mig i Baden-Baden stolen och läsa en bok, gick sådär. Har rensat rabbatten ungefär 100 gånger den senaste veckan, klippt gräset, städat (skulle iofs kunna städa lite till... men nje, nån måtta får det väl vara.)

    Ska ta och åka å kolla när maken sparkar boll tror jag. Då blir han nog glad!

  • äntligen på väg

    -Åhej!!!
    *Försöker bända loss Hilde från soffan*
    -Nähä, det gick inte, hon sitter där hon sitter!

  • mammacatta

    Det kan väl inte vara så äpv att du väntar på nåt???


    Hade min familj här igår för jag fyller ju år på måndag. Även svåris kom en sväng. *suck* prövningar vi möta på...

  • janos

    janos har varit duktig och varit på ikea idag, med en vän och hennes vän.

    Nu har jag inhandlat badbalja, sängkläder, madrassskydd, haklappar och lakan till pyret. Vi var även till Catalog och köpte en pyjamas och en overall, så att pyret slipper frysa.

    ********************

    Allt detta hände efter min dröm, som har hade i natt: Vi fick en pojke och vi hade INGENTING inhandlat. Stackars bebisen, som vi till slut kallade för Lukas, fick ha på sig en rosa blommig tröja, för det var det enda som passade i storlek. Sen insåg vi att vi hade inga blöjor. Inte heller något skötbord eller annat.

    Då kände jag att något måste göras

Svar på tråden Äntligen fredag del 9