• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • janos

    Jag fick höra i helgen av en granne, att om barnet är livligt i magen, så är den lugn på utsidan och tvärtom!

    Det vore ju toppen för dig, Gable!!!

  • Hilde

    Nääää Janos, min tös var livlig som sjutton i magen och lika livlig när hon kom ut Så här stämmer det inte.

  • Gable

    Jepp, jag gör aldrig nåt väsen av mig. Barnafadern däremot... Oj oj oj oj oj!!!

    Jag hoppas att du har rätt Janos och att du Hilde var undantaget som bekräftade regeln

  • Gable

    Och jösses! Det är FREEEEEEEEEDAG IDAG!!!!

    Vi köpte bil igår. Oiiiiiiiii!!! Får den redan nästa vecka. Oiiiiiiiiiiiiiiii!!! Här ska köras

  • janos

    Godmorgon tjejer! Äntligen fredag.....och 15 dagar kvar att jobba (wwwwiieieieiieieie)!!

    Grattis till bilen gable! Hoppas att ni blir nöjd med den.

    Själv har vi bokat en husvagn och ska hämta den nästa helg. Svensson livet ökar ständigt här hemma

  • Hilde

    Äntligen Fredag

    UGGHH !!!! *indianoglesisk hälsningsfras*

  • janos

    Nu är jag här en snabbis, Hilde! Jag har varit på jobbet hela dagen. Det var min sista lördag *jublar*

    Nu är det bara 13 arbets dagar kvar! *längtar*

Svar på tråden Äntligen fredag del 9