• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • janos

    Hej tjejer!

    Hoppas att ni mår bra i sommarvärmen och att apg´s ilska ger sig till slut.

    Idag är jag ledig och ska försöka göra lite nytta här hemma. Måste få lägga till att jag nu bara har 15 arbetsdagar kvar

    Önskar er alla en trevlig dag!

  • mammacatta

    oooo, du blir ledig från midsommar då eller?

    Hur mår ni förresten med magarna i värmen?
    Mig tar den knäcken på, å jag är bara tjock!

  • anne på grönkulla

    Nice!

    Jag har inga problem med värme, men maken har så han blev lite knäckt igår när vi drack vin i solen... (picknick i Haga). Men vi har inga såna magar å andra sidan...

  • janos

    Jag mår toppen och älskar sol och värme, så jag njuuuuuter verkligen!

    mc, jag jobbar veckan efter midsommar, sen har jag sommarlov

    Nu börjar det verkligen kännas i magen. Det sparkar överallt: uppe, nere, sidan!! Det är ganska kul (än så länge)

    Gable, har maken fått känna av liten ännu?

    Äpv! du har väl sagt till mini att vi hjälper till att hålla fast h*n så gått vi kan!

  • Gable

    Nä, maken känner ingenting. Till sin stora besvikelse. Idag var vi till BM för att bl a lyssna på hjärtljuden.

    Det var nästan omöjligt för BM att få tag på bebisen, den flyttade sig HELA TIDEN. Till slut sa hon att det var en väldigt livlig bebis ni har.

    Jösses. Hoppas det lugnar ner sig. Innan förlossningen!!!!!!!!!!

    Var glada ni som klarar av värmen. Jag håller på att kreverera. Maken har köpt en STOR golvfläkt. Jag satt framför den i en timma igår

    Hmmmm.... Man kanske skulle satsa på en sån även här på jobbet??

  • Gable

    Måste släkta på sin far, jag är ju lugnare än lugnet själv

  • Hilde

    Hejsan flickor mitt i sommarvärmen

    Jag har snart avverkat första veckan. Det går finemang... än så länge.... peppar, peppar ta i trä! På lördag står jag och ser söt ut på en mässa igen... tror jag ska bli mässproffs

    APG hoppas du inte behöver vara förbannad för länge. Inte så givande i längden tyvärr... och de man är arg på är ju inte alltid sörstående nog att inse att man är tvärilsk på dem. KRAM!

    KRAM till allihop!

  • mammacatta

    Ja OOOOH ja, gable, du är SÅÅÅÅÅ lugn.
    Snäll tyst och tillbakadragen, va?

Svar på tråden Äntligen fredag del 9