• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • mammacatta

    Ååååå, va spännande! Jag sitter och blir nervös här ju!
    Men jag måste tillstå att det vimlar av idioter. *kramar äpv* Du är bäst! Nu ska det jädrar i mig bli fäst!

  • äntligen på väg

    (He,he.... kom inte ens ihåg att jag var inne här imorse, trodde det var igår... snacka om nerver )

    Nu är Mini på plats. Allt gick bra. Två av våra frysta embryon klarade tyvärr inte upptiningen, men det tredje klarade sig och ligger nu i säkert förvar i mamsens mage . Sju embryon finns kvar på SU för eventuella syskonförsök. Känner att det verkligen kan lyckas denna gången . Jag tror att mina besök hos kiropraktorn kan ha gjort skillnad för cirkluationen där inne.

    *Kramar tillbaks*

  • äntligen på väg

    Slänga ihop en rabarberpaj eller inte... det är frågan

  • Hilde

    Hejsan ÄPG PAj är gott Jag smaskar tyvärr inte paj... jag och maken har nyttighetsiver... jag vill verkligen gå ner några kg!... kanske fem... eller sex.... eller tio... eller så

    skickar massor av kramar till Mini-ÄPG!!!!

  • äntligen på väg

    Pajen står i ugnen nu. Måste ju hälsa Mini välkommen med ett litet kalas ju

  • äntligen på väg

    Mini hälsar och kramar tillbaka (men är så liten än så det märks knappt).

  • mammacatta

    *Tittar strängt på mini*
    Nu stannar du därinne!
    Kom inte ut på 9 månader!

    *kram*

Svar på tråden Äntligen fredag del 9