• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • mammacatta

    Den ena är hysteriskt kul, den andra är förbannad.

  • mammacatta

    Visst är sturmpan helt underbar? Måste nästan starta en tråd om vilken fantastisk tråd den är!



    *hehe*
    Nu ska jag göra just det faktiskt.

  • Hilde

    Tackar för strump-länken Jag fick mig ett gott skratt... gillar när den chillar cidern

  • äntligen på väg

    Gomorron!

    Mc: Tråden handlade i stora drag om att TS inte tyckte att staten skulle bekosta några ivf-försök för det var inget allvarligt problem med ofrivillig barnlöshet. Hon fick även medhåll av en tjej som inte heller tyckte att barnbidrag skulle betalas ut, för har man inte råd att skaffa barn ska man låta bli
    Vilket år är det?! (I hennes presentation står det tydligen att hon ser det som sin mening på FL att framföra sin åsikt framförallt till dem som inte håller med.)

  • äntligen på väg

    Ang tråden jag blev irriterad på: Det är inte så mycket åsikterna i sig som stör mig, för det visste jag ju redan innan att det finns folk som resonerar så. Det som stör mig mest är att hon lägger in tråden i "svårt att få barn". Det enda hon kan vilja få ut av det är att folk blir upprörda.

Svar på tråden Äntligen fredag del 9