• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • anne på grönkulla

    Tja, det finns folk till allt. Suck.

    Man har ju rätt till sin åsikt, men det är ju ofta mindre nödvändigt att trumpeta ut den oombedd...

    Ignorera! säger jag!

  • äntligen på väg

    Ja. Jag skrev ett svidande svar men postade aldrig för jag vill inte puffa upp tråden. Det finns folk på där som mår jättedåligt och såna inlägg blir de ju knappast gladare av.

  • äntligen på väg

    Har har du det i storstan annars? Hinner du med allt?

  • Hilde

    ÄPG den verkar ha försvunnit, för länken funkar inte längre. Antar att den var rejält jobbig alltså.

    Nu ligger jag och maken i var sin ände av soffan och surfar på var sin laptop mmmmm sååååå romantiskt *ironisk*

    Jag tittade just på Brainiac... de testade olika baksmälle-meduciner. Återställare, äta FET engelsk frukost eller dricka vätska med vitaminer och huvudvärkstabletter. Gissa vad som funkade????
    Jo, MAT! De som åt frukosten var de enda som egentgligen mådde bättre Jag antar att det tipset nått dig för sent Rystall ?

Svar på tråden Äntligen fredag del 9