• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • äntligen på väg

    HAHAHAAAAA ÄL vare här!!! Känner mig som en hyperfertil kvinna!! ... eller kanske inte riktigt, men mer åt det hållet iaf .
    Så det blir återföring av ägg på söndag. Hade tänkt vara lite hemlig med det denna gången. Det gick ju bra

  • äntligen på väg

    Det är att du hejar på mig Gable. Med den här fredagshejarklacken så kan det ju inte misslyckas, eller hur!

  • äntligen på väg

    Oavsett hur det går så känns det ändå bra att få göra ett försök innan sommaren. För väntan är på nåt sätt värre än att misslyckas, hur konstigt det än låter.

  • janos

    Uppdaterar mc´s resume:

    Nu ska jag göra en resumé till rystall.

    Anne är i sverige, stannar i tre(?) veckor till.
    Hilde har hållit tal och suttit som värdinna vid en så "som nobel"-middag-grej. Nån utdelning av diplom...? *skakar på de grå*
    CM glider in här ganska sällan, hon är strängt upptagen med sin familjs pyssel.
    ÄPV ska göra ett försök så snart hoin får ÄL - vi håller tummarna för att det hinns med innan sommaren!
    Janos med bäbis går snart på efterlängtad semsester, hon har runt 19 arbetstillfällen kvar. Sen får hon även Hp två sista månaderna.
    Gable ska köpa ny bil. Hon tycker själv att hon är stor som ett hus, jag röstar på fotboll.
    Jag söker jobb och uppfostrar mina barn samt undviker svåris.

    Har jag glömt nåt som nån vill tillägga? GÖR DET för tusan, jag har ju minne som en kolibri!

    Du glömde bort fru C!

  • janos

    Gable, här var maken oxå muttrig ett bra tag, innan han fick sig en känga. Det var i v.22.

    Hans kommentar var: ÅH, j******vlar!! Känner du lika mycket??? Njaaa, sa jag. Jag tror att jag känner mer än dig

    Din make får säääkert känna snart han med.

  • janos

    Åh, nu är det spännande igen, äpv! Grattis till äl.

    Gable, vad spännande med bil. Vad blir det för sort?

    Vad roligt med storbesök från Rystall!!!

    Kanske dags att efterlysa cm (igen) och fru C!

    P.S. Vi har sålt våran båt Som ni förstår, så är det blandade känslor här. Nu kan vi börja titta på husvagn istället

  • mammacatta

    Ja, var är hon?
    Hon jobbar och står i iallafall.
    Har hon inte ganska mycket på jobbet? Eller var det körkort?... *funderar* Hon skulle skaffa nåt som tog lite tid att plugga in iallafall.
    Eller var det länge sen? När hon hade gått kursen?

    *suck*
    Jag behöver nog sova.

Svar på tråden Äntligen fredag del 9