• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • Hilde

    hejsan brudar sskriver med vänsterhand så jag struntar i punkt o sånt mellan bokstäverna

    har massor att göra och jhar alldeles för lite tid

    kram på er

  • mammacatta

    Hejsan Rystall!
    Ludde han är inte ens 80 lång och väger 10,5.
    En liten FIS är vad han är!

    *vinkar* till alla andra.

    Ska på ett IQ-befriat möte på af imorgon.
    Jag ska lyssna på nya reglerna, få information om vad de INTE kan göra längre och redovisa hur jag söker jobb.
    Känns det som att jag är korkad?
    Det tycker iallafall jag.
    Arbetsförnedringen.

  • mammacatta

    Nu ska jag göra en resumé till rystall.

    Anne är i sverige, stannar i tre(?) veckor till.
    Hilde har hållit tal och suttit som värdinna vid en så "som nobel"-middag-grej. Nån utdelning av diplom...? *skakar på de grå*
    CM glider in här ganska sällan, hon är strängt upptagen med sin familjs pyssel.
    ÄPV ska göra ett försök så snart hoin får ÄL - vi håller tummarna för att det hinns med innan sommaren!
    Janos med bäbis går snart på efterlängtad semsester, hon har runt 40(?) arbetstillfällen kvar. Sen får hon även FP två sista månaderna.
    Gable ska köpa ny bil. Hon tycker själv att hon är stor som ett hus, jag röstar på fotboll.
    Jag söker jobb och uppfostrar mina barn samt undviker svåris.

    Har jag glömt nåt som nån vill tillägga? GÖR DET för tusan, jag har ju minne som en kolibri!

  • Gable

    En alldeles formidabel resume, MC!

    Vi har fått lånet beviljat så nu jääääklar ska det shoppas bil. Till min stora glädje är bilen 25.000 kr billigare än vad vi trodde, det var nåt sånt kampanjtjafs. Woiii!!

  • Gable

    Även bebisen är alldeles till sig över bilen. Det är fotbollsmatch i magen just nu. Lite mysigt fast samtidigt väldigt obehagligt

    Ni som har koll, när börjar det kännas utanpå? Maken börjar bli lite otålig över att bara jag känner och inte han.

  • mammacatta

    Halvvägs ungefär.
    P fick en fin kick rakt i örat första gången...

Svar på tråden Äntligen fredag del 9