• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • mammacatta

    Men jag ORKAR inte. Jag har ju ignorerat bort flera stycken troll, men detta var verkligen irriterande.

    Förmodligen för att jag är lite småirriterad just nu.

  • Gable

    Och vart är fru Cindy?!

    Ja på FL finns det många olika typer, jag är helt fascinerad

  • Gable

    Jobbar ni allihopa idag?!

    Det är ju dödstyst här. Hohohoooooooo!! VART ÄR NI?????????

  • äntligen på väg

    Jag är här

    Har tröstköpt nya skor idag eftersom min ÄL vägrar infinna sig och jag är rädd att jag ska få vänta ända till hösten med nästa behandling iom att Sahlgrenska snart stänger Reprod.avd för sommaren .

    Det finns en kanonbra skoutförsäljningsbutik i en liten kommun där jag jobbar på onsdagar. Idag hittade jag ett par helt fantastiska skor och var såklart tvungen att prova direkt och under tiden jag provade hörde jag folk som gick förbi och fnissade lite lätt när de såg skorna och typ skämtade med varandra "öh, tänk om jag skulle köpa såna här då!" . Jag tog förstås mitt ansvar och såg till att åtminstone ett par blev räddade från såna nedlåtande kommentarer! Sen hittade jag ett par virkade sommarskor oxå. Och för att lätta mitt samvete köpte jag ett par skor till maken oxå, så kan han inte komma och säga nåt . Shopping kan verkligen få mig på gott humör .

  • Gable

    Åh, det finns ingenting som är lika trevligt som shopping.

    Hoppas din äl kommer igång snabbt. Behandlingar tar ju sin lilla tid och det vore ju skönt om ni fick göra det innan sommaren. *hoppas hoppas hoppas*

  • äntligen på väg

    Den här behandlingen ska egentligen inte ta så lång tid iom att allt är klart. Det är bara att sätta in embryot, men först måste jag få den *##?%¤& ägglossningen.

    Tycker synd om maken som ska behöva umgås med mig i sommar om jag INTE får göra återföringen

  • äntligen på väg

    Nu ska jag gå och skölja ur min hårfärgning, sen blir det ostbricka och Lost.

    Kram på er!

  • mammacatta

    *vinkar*
    Jag hänger på FL och försvarar vetenskapen mot trångsynthet och seglivade rykten.

    Det är ganska kul att dänga till med "men du har väl gått i grundskolan?"

    *muuuhahhahahaaaaaaaaa*

  • Rystall

    Hej flickor!
    Ursäkta mig för att jag ignorerat er den senaste tiden. Det har bara varit lite väl mycket. Tjo och kiv på jobbet. Åsså har det varit barnkalas här hemma. Den lilla mannen har blivit så stor. Konstaterade idag att han faktiskt har fått riktigt hår och inte bara babyfjun. Dessutom kan mitt hjärta flörta :-P
    Han är så söt när han blinkar och blinkar. 83cm lång och 12,6 kg stor är han nu. Han tar mycket av vår tid, men vad gör det.
    Hur har ni andra det?
    Jag har inte hunnit läsa ikapp. Nån som vill dra en resumé?

Svar på tråden Äntligen fredag del 9