• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • äntligen på väg

    Äggen är redan klara och väntar i frysen på SU . Ska sätta tillbaks dem nångång nästa v om allt går som det ska.

  • Gable

    Janos, ny bil ska provköras på tisdag! YEAH! Bara banken beviljar lånet, men det borde inte vara nåt problem. Hoppas och tror jag. Annars... GRRRRRRRRR!!!

  • mammacatta

    Åhå - en svensk anne!

    Appropå bil - kör inte gable en liten golf nu? I så fall - hur hade ni tänkt göra med vagn och babyskydd?
    För det får man inte in ens med den bästa viljan i världen i en sån liten bil...
    (glöm inte de 4 matkassarna och blöjpaketet som ska knö's in åxå)

    Brorsan envisas med sin saab, trots att vagnen inte ryms eg i bakluckan. Lite puckad är han allt.
    De har med sin halva bohaget de som alla andra när de ska nånstans, men NEJDÅ - vi kan inte tänka oss en kombi i några få år, vi MÅSTE ha en Fin Bil. *suuuuuck* (över min bror då)
    De går hellre i samma kläder i en vecka än byter upp sig storleksmässigt. *himlar med ögonen*

  • mammacatta

    Aha - såg senaste inlägget nu. Vad är det för bil ni tittat på?

  • mammacatta

    *sjunger*
    Man ska ha husvagn, d har jag sett att alla har...

    5 minuter flen och bro, 5 minuter skärgård, 5 minuter stenig bro, 5 minuter herrgård, 5 minuter grums å trosa körn och härnösand, 5 minuter till så har vi hela sveriges land...

  • äntligen på väg

    Hej Hallå.
    Janos, vi mår bra. Nerverna börjar nog komma dock, för jag är en aning hispig.

    Trevligt att du är i Sverige en sväng Anne .

    Gable: ny bil är alltid roligt . Jag väntar oxå på en ny bil. Ska få den innan semestern är det sagt. Ifos är det firmabil så den blir ju inte "min" men det är kul ändå!

Svar på tråden Äntligen fredag del 9