• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • äntligen på väg

    ...fast som jag sa till en arbetskamrat i fredag efter x antal öl, så är jag egentligen bäst, det är bara det att ingen har kommit på det än

  • äntligen på väg

    Så klart! Vara bäst är ju det vi fredisar är experter på

  • mammacatta

    *Experten vinkar hejsa svejsan!*
    Jag måste vara värsta vinexperten då. Stavar långsammare än en treåring nu.

    Sorgligt.

    *fniss*
    Har ni läst några förlossningsberättelser än då? Jag har skrattar som en dåre i vissa fall!

  • janos

    Nej anne! Jag har inte skype, utan msn, där hon hittade mig ;)

    Tack för alla gratulationer till hp! Det känns så skönt och jag har redan börjat räkna ner: 24 arbetstillfällen kvar

    Hilde: självklart håller jag tummarna för dig, men jag vet att du kommer att fixa det där galant.

    Gable, kanske dags att fundera på en ny/nyare bil!??!?!?! Det lät jobbigt det där

  • janos

    Maken är så laddad att göra klart båten i helgen, så att vi kan få sälja den och satsa på husvagn istället.

    Det är så härligt med båt, men det är ju så sällan som det stämmer med ledighet och väder, tyvärr.

    Det ska bli skönt med husvagn, då både jag och maken är uppvuxen med det. Det är en trevlig familjegrej tycker jag

Svar på tråden Äntligen fredag del 9