• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • Hilde

    Okidoki flickor... !

    Grattis Janos!

    Håll nu tummarna för mig i helgen!!! Jag ska hålla tal och är snornervös! Hålla tal, dela ut diplom och bli fotad... giller speciellt inte det förstnämnda och det sistnämnda Har inte sovit ordentligt på flera nätter pg.a fjärilar i magen.

    Så nu ska jag till kojs. Har kollat packningen massor av gånger nu. Pengar, kamera, läppstift, hjärna, skor, klänning.... och så vardet något mer.... var är hjärnan????

  • Gable

    GRATTIS JANOS!!!!!!!!!!!!!!!

    Hilde, det där kommer att gå superbra! Klart du fixar det!! You rock!!!!

    Åååh, Apg är du hemma hela sommaren, vi kanske kan ta en fika någongång? En regning dag kanske??

  • Gable

    Tror ni inte att bilhelv... är trasig IGEN! Vi lagade den för c:a 2 veckor sen och betalade nästan 10.000. Nu är det nåt annat fel. Jag blir GALEN!!! ICKE en till krona till på den bilen. Vi måste ha en ny. ARRRRRRRRRRGHHHHHHH!!!!!!!

  • mammacatta

    Men hallå, jag å maken kanske måste ta oss en tur till 08 - om inte annat BARA för att få ett ansikte till den eminenta "pennan" (tänkte skriva rösten, men... *hallå* )

    Vi kan alltid skylla på at vi bara MÅSTE träffa morfar eller nåt.

  • mammacatta

    PS:
    Vi hade tänkt åka hursomhelst, makens jobb hart en lgh mittemot sturebadet (tror jag att det var) på götgatan.

  • mammacatta

    Förresten:
    Grattis på fredan allihopa! *skåååål*

  • anne på grönkulla

    Äntligen fredag på er, ja! Och vilken vecka det har varit - nu förtjänar jag fredag! Men jag ska tillbringa kvällen medmin packningsångest...

  • äntligen på väg

    Äntligen fredag .

    Jag är så imponerad av Hilde. Jag klarar bara inte av att hålla tal! Men jag tröstar mig med att jag antagligen är bra på nåt annat, måste bara komma på vad det är

Svar på tråden Äntligen fredag del 9