• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • Fru Cinderella

    Jag o min man ( ) Ska vara med i Expressen, kul eller hur?! Ska intervjuas i dag på lunchen. De har någon artikelserie om hur bröllop är i dag och vad man ska tänka på etc..

  • mammacatta

    MEN va roligt! Hörru, då kan du väl nämna den här tråden i förbifarten, så får vi lite kändisvimmel härinne!

    Eller förresten, det kanske inte är en sån bra idé. VI pratar ju RÄTT mycket sk*t som itne är för allas öron...

    *skratt*
    Men du får länka sen, det är alltid kul att se artiklar om folk man känner!

    Snart är jag ensam om att INTE varit med i tidningen eller på TV.

  • Gable

    Jag o MC är inte riktigt överens om min mage är liten. Jag känner mig gigantisk!

    Jaaaaaaaa, Cindy! Kan du inte droppa nåt om oss, bara så där lite? By the way lixom??

    Säg till när ni kommer i tidningen så man kommer ihåg att köpa den!

  • Gable

    Janos, jag ser INTE framemot sommaren. Jag svettas redan. Som en galning! Alla andra på jobbet fryser och jag svettas. En hotade till och med att ta med sig pälsen till jobbet om jag inte stänger fönstrena. Ta pälsen du svarade jag.

    Har reviderat semesterplanerna. Det blir till att sitta hemma, framför en STOR fläkt iklädd ett linne och ett par landstingstrosor. Ingenting mera.

  • Gable

    Jo, jag mms:ade till MC, skickade inte kort via mailen.

    vi har fortfarande inte tömt kameran och nu är det REJÄLT pinsamt!! Det har snart gått ett halvår ju.

  • anne på grönkulla

    Coolt! Du får länka, Cindy,m så vi får kolla!

    *fläktar lite på Gable* O du mc, det är faktiskt inget att sträva efter - inte i mitt fall alltså!

  • mammacatta
    Ändå har du lyckats anne, på nåt konstigt vis...
    *skrattar*

    Har du sett mina fötter från sommaren 04 gable?
    Det var en ovanligt varm sommar - jag satt i en stol och dracka svala drinkar som min man fick springa med. *run forrest, run*
  • Gable

    Huvva!!!!!! Maken får ta lååång semester i sommar alltså!

  • Gable

    Fast Anne har rätt, det är inte allt trevligt att florera i pressen. Hmmmmm... Cindy kanske inte ska flagga i Expressen att vi finns?

  • janos

    Vad roligt med lite uppmärksamhet cindy! Hojta till när artikeln kommer, så att vi får läsa!

    Mc, janos är inte heller någon kändis, så vi är två åtminstone

    Jag vill oxå se Gables mage! Kul att höra att du mår bra vännen. (Passar på att fläkta lite på Gable i sommarvärmen).

    *vinkar till alla andra fredisar på en gång*

Svar på tråden Äntligen fredag del 9