• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • Hilde

    Vinkar tillbaks!!!! *vink*

    Ja, och det värsta av allt var att de inte tänkt rätta den förbannade inlämningen! Nää, men vill vi ha någon kommentar, kanske de kommer göra det, men det var inte säkert. Inlämningen var bara en vägledning för läraren inför seminariet! Halåååååå! Släng er i väggen!!!! Så tolkade jag det rätt kunde man lika väl struntat i att lämna in då?

  • Gable

    Men jösses Hilde, vad har du för galna lärare?!

    Äpv - är det redan dags? Vad tiden går! Ååååååååh, vad jag hoppas för er skull!!!
    *hoppas hoppas hoppas hoppas*

    Apg - det där var riktigt snyggt gjort!

  • Hilde

    Nä Anne det är det som är problemet! Min institution har jättekonstig attityd till sånt här och har alltid struntat i våra styrdokument som reglerar studenternas arbetssituation förr orkade jag opponera mig, men numera när det inte är mycket kvar på utbildningen biter jag ihop och morrar istället.

    Överlag är det märkligt att de beter sig på det här sättet.

    Byter schemat mitt i kurserna,
    Slänger in föreläsningar (som de glömt) med en halv dags mellanrum.
    Kommer med inlämningsuppgifter som inte finns på schemat.
    Glömmer nycklar till hus som t.ex. ska visas på exkursioner. med följd att vi får åka hem
    Glömmer maila ut att föreläsningar är inställda.

    Ja, listan är lååååång!

  • Hilde

    Oj Äpg jag missade dig! sorry!
    KRAM!

    Föresten tror jag att allt kan bli bättre om man har kul, så det kan vara värt en baksmälla. (säger en som blir bakfull före hon blir full)

  • janos

    *janos tittar in*

    Vi har varit utan internet i två dagar och snacka om att man känner sig handikappad då.

    Hilde, vad jobbigt med en sån skola. Hoppas att det ordnar sig för dig.

    Äpv, tänker på er och hoppas att det går bra för er!!

    Gable, hur mår du nu för tiden efter operation osv....???

  • mammacatta

    *kramar tillbaka*

    Jag sitter och fyller i kassakort för tiden 03-07, jag måste deklarera en bisyssla som de plötsligt inte godkänner... *suuuuuuuck*

    Ge mig lite ork, jag blir så tröööööööööööött.

  • Gable

    Hohohoho! Här är tomten!

    Jodå, jag mår alldeles jättebra efter operationen. Märker ingenting faktiskt. Det enda som stör mig är att ärret vid naveln är jättehårt, förmodligen för att magen växer just där. Får väl leva med det. Jag måste ju inte vara där och pillra hela tiden

  • mammacatta

    Hur stor är magen då? Kan du inte mejla lite så man får se?
    Vi har ju bild på janso lilla kagge, men din syns inte till.

    Alltså, du behöver inte, det är bara jag som är lite avis sådär.

    Förresten, läste ni länken om bröllopet från helvetet? *ryser*

Svar på tråden Äntligen fredag del 9