• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • äntligen på väg

    Grattis Anne

    Bekännelse : Var på Afterwork i fredags och det blev en aning för mycket vätska så jag vart jättekass i lördags. Trodde jag hade vuxit ifrån det där. Har haft sån ångest för det!

    Får väl hoppas att det jämnar ut sig om drygt en vecka då vi gör vårt nästa "försök", för då ska jag förhoppningsvis behöva vara spik nykter i 1 1/2 år eller så

  • mammacatta

    Är det så snart? Va roligt, NU jädrar kommer det att gå bra!
    *skickar bra vibbar via sajbern*

  • äntligen på väg

    Tackar för det

    Hade en fotbollstränare som brukade säga "håll på tills du kan det" om det var nån övning jag hade svårt för, och det är väl samma sak som gäller nu antar jag

  • Hilde

    Tjänare, tjänare....

    Jag överlevde dagens seminarium utan att nacka lärarknasen! Det var andra som försökte istället HA! HA! HA!

    Morrar först som skrattar sist... eller hur var det nu det var? *kliar huvudsvålen*

  • mammacatta

    Jaså, det var fler än du hilde som tyckte att det var bedrövligt?

Svar på tråden Äntligen fredag del 9