• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • Hilde

    Sur på att jag sitter här och kämpar med en fullständigt idiotisk uppgift som jag fick reda på först i fredags!

    Förra veckan lade de till en föreläsning på schemat (planerad sedan länge men bortglömd på schemat), samt på denna hastigt inklämda tid utdelades info om en ny uppgift/examination inför ett seminarium i morgon... detta är ju inte ovanligt utan man gör så här hela tiden och jag är så trött på det! Man har styrdokument som talar om att man inte får bete sig så här... men de struntar tydligen i det!

    Till detta kommer att frågorna som hör till texterna är fruktansvärt dumma och MÅSTE besvaras med ca 2 sidor text. blir alltså ca 1.5 sida rent svammel och en halv sida verkligt svar! *MORR* *MORR* *MORR*

  • anne på grönkulla
    Det låter tröttsamt. Och när man hela tiden får en orimlig arbetssituation så känns det himla surt - jag förstår precis - o så har man inte en chans att säga ifrån oftast heller.

    Trösten är att det OFTA (men tyvärr långt ifrån alltid) är bättre i arbetslivet.
  • mammacatta

    *Tröstar*
    Stackars Hilde!

    Inte kul.
    Man kan ju försöka säga till, vi gjorde det en gång och fick faktiskt rätt.

    Nu håller jag iallafall på att ladda ner bilderna på mitt fina kök!

  • Gable

    Stackars Hilde! Det är lagen om alltings jävlighet. Börjar det trilskas så fortsätter det bara. Grrrrrrrrrrrrr!

  • Fru Cinderella

    MC
    Nej det är riktigt jobbigt att ens ha en åsikt som inte är det "normala" enligt BT-standard *skrattar*

  • mammacatta

    Det är så märkligt att det alltid blir så elaka diskussioner, det tillhör ju ovanligheterna att en sån tråd är respektfull och bara informativ.

    *suuuuck*
    Jag är på trolljakt iallafall. Har hittat några som jag sätter en peng på. (fl)

  • Fru Cinderella

    MC
    Vad bra att du kan finna sätt att roa dig på ;)

    Själv är jag på G för att gå till jobbet, har kvällspasset idag (slutar 9) o börjar 8 i morgon bitti och fortsätter min utbildning på jobbet *suckar* är jobbiga veckor nu!

Svar på tråden Äntligen fredag del 9