• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • janos

    Janos vill oxå ha en bamse kram. *tårarna rinner ner på kinden*

    Jag vill inte vara gravid och illamående längre. Igår kräktes jag två gånger på jobbet och i natt har jag varit upp oxå. Det har aldrig hänt förrut.

    Nu har jag sjukskrivit mig idag och sitter här och fäller mina tårar och är LESS!!!!! Jag vill bara hem till mamma och kramas, men det kostar för mycket.

    JAG VILL INTE MER!!!! Jag vill må bra.

    Snälla, jag vill ha en kram! Någon som vill kramas?!?!?

  • Hilde

    Oj Janos Skickar MASSOR av kramar till dig. Jag kommer ihåg hur tröstlöst det kunde kännas. Det kommer ju bli bättre, men det är ju inte så lätt att bli tröstad av den tanken när man är precis mitt i det jobbiga.

  • mammacatta

    Inte blir det bättre av att hormonerna gör det fullständigt omöjligt att fokusera på det roliga heller...

    *kramkramkramkramkram*

  • janos

    Vet ni om att ni är VÄRLDENS bästa fredisar!

    Tack för alla kramar! Dom är guld värda, speciellt just nu!

    Nu har jag legat hela dagen på soffan och sett två filmer. Sen ringde jag och sjukskrev mig imorgon med.

  • äntligen på väg

    Jättekram till Janos. Och till alla er andra oxå. *Kramkalas*

  • Hilde

    Kramkalas!!!

    Sitter o snorar här...

    Idag kröp min dotter upp och snöt sig i min tröja... med vilje Jag blev både jätteförvånad och full av skratt.

    Sedan hände något mindre roligt. Det ringde en kvinna från en insamlingsorganisation som kallade sig Svenska smärtfonden. Hon började med att be om mer pengar för deras insamling när jag inte begrep varför och också sade att man inte får ringa oss eftersom vi spärrat telefonföräljning då blev hon mer på... Hon påstod att hon ringde eftersom jag hade köpt vykorts och frmärkes grejer av deras insamling i julas. Samt att jag ännu inte betalat dem! Jaha, jag har bara gett pengar till Läkare utan gränser och vet minnsanna att jag aldrig gjort detta. Det var ju bara lur alltihop. Enligt henne ska jag ha beställt grejerna via ett telefonsamtal från en dem... ALDRIG! Jag tog hennes namn (om det nu stämde) och när jag bad henne ge mig telnr hon ringde från skrek hon något om att "ingen tidigare betett sig så här"... och så lade hon på luren. Så fruktansvärt irriterande och jobbigt.

    Om de nu påstår att jag köpt, e..er beställt det här varorna, vad gör man? Visst borde bevisbördan ligga på dem och inte på mig?? Fast man kan väl inte utesluta att allt var lur också, för att komma åt bankkonton eller kortnr osv... antar jag. Vad hade ni gjort? Ska man lämna det, eller ska man anmäla någonstans?

  • anne på grönkulla

    Gaaah! Googla dem o kolla om de finns o om det finns historier på nätet med klagomål. Har de 90 konto kan man ju kolla upp dem o anmäla att de beter sig olämpligt - annars vet jag faktiskt inte

Svar på tråden Äntligen fredag del 9