• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • äntligen på väg

    Kl 21

    Jodå, jag är här, trevligt att du tänker på mig! Jag har tänkt på er med

  • äntligen på väg

    Jag har ett krux. Har fått nån inflammation eller nåt armen. Hugger som knivar bara jag ska höja armen från ratten till blinkersen, och jag ska vara fadder på lördag och bära lilleman i kyrkan . Har ju inga problem med att lyfta och bära tungt med armen så länge den är i rätt läge, och jag kan hålla minen när det hugger, men ändå!

  • Gable

    Ohhhh, man kanske skulle be maken köpa lite chips och läsk? Det hör ju till schlagerfestivalen...

  • äntligen på väg

    Ska ringa mamma. Hon gillar att vara hobbyläkare

  • äntligen på väg

    Åh, det vill jag oxå ha! (Det går sådär med att hålla igen på maten)

  • äntligen på väg

    Fast chips är ju inte mat så det räknas inte!

  • Gable

    Hmmmmmmmmmmm............ Dr Gable här...

    Det kanske är någon nerv i kläm? Musarmbåge?

    Om du inte hinner till en läkare imorgon, ta Voltaren gel så du kan hålla lilleman.

    Och maken ska inte köpa chips för han har minsann tvättstugan... Vad han blev osamarbetsvillig u helt plötsligt.

  • Gable

    Har för mig att Voltaren är antinflammatoriskt så det borde ju hjälpa om det är det.

  • äntligen på väg

    Ha, ha! Precis samma diagnos fick jag av mamma - "tennisarm eller musarm, ta antiinflammatoriskt" Så nu har jag tryckt i mig Ibumetin till att börja med. Räcker inte det hade hon "tyngre grejer" hemma.

  • äntligen på väg

    Sen tillade hon att jag kunde sätta in 180kr på husdoktorns konto .
    Får väl bli 90 var till er då...

Svar på tråden Äntligen fredag del 9