• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • Hilde

    Idag fick jag reda på att middagen kommeer kosta 1200kr Näpp tror jag kommer hoppa över den. Det där är pengar jag inte har. Förstår inte varför det anses att man SKA gå på sådant här, när det är så dyrt. Är för andra, sådana utan hål i plånboken!

    Å andra sidan, kanske är jag som är obildad i sådant här?

  • Hilde

    Nyss hemkommen från ett seminarium *gäsp* Tror det egentligen var ett ok seminarium, men jag satt och blev oerhört uttråkad och kände mig halvt aggressiv och huggtandad efter en stund.

    Ett tydligt tecken på att jag ledsnat på skolbänken!

  • Fru Cinderella

    För mig är det fredag idag, för jag är ledig i morgon

  • janos

    *janos vinkar till alla*

    Kul att se att så många tittat in. Själv så är jag dödstrött ikväll. Det blir nog en lugn kväll på soffan

  • Fru Cinderella

    Det håller jag med om! Underbart lugn kväll på soffan med mycket TV.. hmm.. kommer hem vid halv elva från bobbet.. lugn natt på soffan då ;)

  • äntligen på väg

    Vadå lugnt?! Det är ju schlagerkväll ikväll!!! Ni ska väl se semi´n?

  • Fru Cinderella

    ÄPG

    Självklart!!! Men jag missar början :(

  • Gable

    Heeeeeeeeeeej Äpv! Har tänkt på dig och undrat vart du var.

    När är schlagern ikväll?

Svar på tråden Äntligen fredag del 9