• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • mammacatta

    Grädde?



    Men hallååååÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ....

    Ich musse protesta.

    Är du med barn cindy?

    *hoppas*

  • mammacatta

    Janos: vilken vecka? Du BORDE känna sprattlet - även han borde känna... *flin*

    Jag vill ÅXÅ!!!:D:D:D

  • janos

    Vi är nu i v.22. Jag kan normalt känna pyret när jag sitter lugnt i soffan. Maken har bara känt pyret en gång. Det var i måndags, när pyret hade gymping pass i magen.

    Jag hoppas att h*n bara sover lite nu och rör på sig snart igen, för annars blir mamma orolig

  • Fru Cinderella

    mammacatta

    Nej *asg* jag ville bara göra brunsås

  • janos

    Nu buffade pyret till några gånger. Det kändes bra att veta att det rör på sig där inne.

    Nu ska jag gå och sova. Natti natti

  • mammacatta

    Endera dan vaknar du janos av att du ramlar av en stol för pyret vill "buffa till" sig.
    SLUTA NU! *hojat högt till magen*

    :D:D:D:D:D

  • Hilde

    Janos njut nu medan magen är lätthanterlig

    Fast jag kommer ihåg att jag tyckte att sparkningarna från magen var lugnande. Då visste jag ju att pyret levde där inne. folk sade att jag skulle förbereda mig på ett aktivt barn eftersom det sparkades så himlans undras om de hade rätt????

Svar på tråden Äntligen fredag del 9