• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • Hilde

    hmpfrrr.... har ingen aning om det blir rosa eller inte... däremot att det kommer handla om traditionellt fasadmåleri Färger, pigment bindemedel osv, samt vad den glada amatören ska tänka på vid målning

    OBS! Är själv glad amatörmålare... så vi inte får några fula missförstånd här nu va...

  • mammacatta

    Glada amatörer finns det gott om!

    Tack för all styrka, jag har blivit neröööös åxå.

    *pust*
    Det ska nog gå bra, P är ju i min ringhörna. Det kan ju inte fortsätta som det är nu. P är arg i två dagar innan, han är ju stressad av att han ska dit för att tycker inte att det är kul att vara dörrmatta direkt. Jag mår illa och de stackars barnen drömmer mardrömmar och klistrar sig efter väggarna.

    Usch.

    Nej nu roligt: KYRKIS!!! De är så roliga de flesta som går där, jag längtar dit redan när jag går hem därifrån!

  • Fru Cinderella

    ja usch, fortfarande sjuk :(
    Gick hem efter halva dagen på jobbet *suckar* Inte kul att vara sjuk längre.. har vart dålig i 2 veckor nu!

  • janos

    Fru cinderella!! vinet är här nu!! Klockan är niiiiio

    och det är äntligen fredag!

  • janos

    Pyret fick sig en smäll idag på jobbet

    H*n fick en 2 liters cola flaska rakt i magen.

    Jag tror att jag har känt lite rörelser, men det är inte lika mycket fart (inbillar jag mig) och så stramar det i livmodern.

  • Fru Cinderella

    Nope janos det är inte här än!!! *morrar* Men det borde vara här om en 10 minuter. Jag råkade försena ankomsten genom att få iväg mannen på att jaga rätt på grädde till mig!

Svar på tråden Äntligen fredag del 9