• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • janos

    Idag är ingen bra dag. Jag kräktes tre gånger på jobbet igen. Om jag känner mig så här imorgon, så stannar jag hemma.

    Måtte det vara värt allt besvär

  • mammacatta

    JA, det är det janos!

    Har pratat med P, han hänger på oss hem om det blir en uppgörelse.
    BRA sa jag.

  • Hilde

    Styrkekramar till svårmorstacklare och gravidillamående

    MC stå på dig!
    Janos det är definitivt värt det!!! Fast det finns stunder (mycket korta) då jag undrar om de små liven kan reklameras...

  • janos

    Vad härligt att höra att det verkligen är värt det. Ikväll så undrar jag verkligen över det. *suckar*

    Härligt att du har P på din sida, mc!

    Tack för kramen Hilde! Hur går det med jobbet? När ska du börja? Jag kommer ju inte ihåg

    *kramas tillbaka med apg och alla andra*

    Vart är alla andra??? Äpv, Rysall, Gable, Cm, FRU cindy!!!! *efterlysning skickas i faxen*

  • Hilde

    Ska börja 4 juni Men har smygstartat med att planera en temadag om färg.

  • janos

    Nu har jag läst din berättelse FRU cindy!! Det lät som en toppen dag! jättemysigt! Stort grattis igen.....för 14:e gången

    Jag minns den där känslan, när man skulle gå fram till prästen. Panik, glädje, rädsla, ja egentligen alla känslorna på en gång

Svar på tråden Äntligen fredag del 9