• anne på grönkulla

    Äntligen fredag del 9

    VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 9

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

    Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 9
  • Hilde

    Hejsan brudar!!!!
    sitter o myser med min dotter. Hon läser en Titta o känn bok och jag surfar på min dator Mysigt!

    ... och min trädgård är underbart grön. de nya fruktträden blommar, häcken verkar överlevt vintern och ser ljust grön ut .... UNDERBART!

  • mammacatta

    *vinkar*
    Hoppas det kommer hit det underbara åxå, här är kallt och snålblåst och på lördag smäller det

  • janos

    Vad härligt med en blommande och knoppande trädgård.

    Här hade vi snöblandat regn idag istället

    .....men det blir säkert sommar här med i år

  • mammacatta

    Vi ska till svärmor på en födelsedag - de avskydda och stressiga födelsedagarna...
    Sen är det nog så att det kommmer att bli att jag måste säga ifrån, har ju laddat länge nu.

  • mammacatta

    Ute kan man vara, men det är ju inte kul direkt.
    Men jag har gaaanska ont i magen, det är ju bara nån dag kvar.
    Jag VET att jag förr eller senare kommer att måste säga ifrån. Jag har bestämt att jag ta barnen och går bara om hon beter sig "sådär" på lördag.
    Vi får se om P hakar på, han är ju som sagt ganska dålig på att säga nej.

    Det kanske inte är världens bästa dag att börja sitt nya liv (en födelsedag) men det är just födelsedagsbarnet som är min nagel i ögat. Han har ju förstör ganska många dagar för mig, särskilt min födelsedag, så jag ser ingen anledning till att låta bli.

Svar på tråden Äntligen fredag del 9