• Coornet

    Fika i Linköping !!!???

    Finns det någon blivande Brud (och självklart även Brudgum) som vill hänga med att fika ??

    Vore toppen om så många som möjligt kunde träffas :)

  • Svar på tråden Fika i Linköping !!!???
  • Miss Sophie!

    Nästa vecka har nog jag lite bråttom, gifter mig den 5:e maj. Vem är det sen som inte har tid... ;) Vem står på tur att gifta sig?

  • Cahe

    Spännande nu _Cinderella_ i morgon smäller det!!!

    Hur går det förresten med fikaplanerna? Jag kommer hem till Linköping, troligen på onsdag nästa vecka så vill någon träffas och fika i slutet av veckan så hänger jag gärna med!!

  • Fru Cinderella

    Cahe
    Ja det känns verkligen inte som i morgon, så overkligt på något sätt.. kommer nog inte fatta något förns allt är över och vi kommer hem i morgon

    Ja men det låter guld, fredag kanske så kan vi säga ett glas vin också??? ;)

  • fru Vargtass

    Lycka till i morgon Ciderella! Hoppas ni får en fantastisk dag och att det fina vädret håller i sig!

  • Fru Cinderella

    Vargtass

    Tack

    13 grader säger de på eftermiddagen i skuggan då.. det fungerar väl för en 20 minuters utomhusvigsel??

  • fru Vargtass

    Jaha, det tror jag säkert. Både ni och gästerna får nog värme inifrån annars. ;) Huvudsaken är nog att det inte regnar i alla fall.

  • fru Vargtass

    Förresten, ni andra Linköpingsbrudar, har ni sett att blomsteraffären vid Mobilia har bröllopsutställning i helgen (lör-tis)?! De skulle visa brudbuketter, trycksaker och dukningar. Det får nog bli en inspirationstripp dit tror jag.

  • Fru Cinderella

    Vargtass

    Fan, tror jag får strunta i det *skrattar*

  • fru Vargtass

    Cinderella

    Va? Märkligt!? Behöver du ingen bröllopsinspiration?? :)

  • fru Vargtass

    Tänkte mest på de andra faktiskt... Men är det inte lite lustigt att så mycket bröllopsinspirationer (utställningar, tidningar mm) som riktar sig mest mot sommarbröllop dyker upp så här sent på våren? Det skulle ju gjort mest nytta i december-januari. Nu har ju de flesta som ska ha sommar- och vårbröllop redan bestämt och beställt det mesta. Inser inte människorna som håller i sånt här att de flesta planerar lååångt i förväg?

  • Fru Cinderella

    Vargtass

    Det är faktiskt sant.. aja de kanske hoppas på några sista minuten brudar ;)

  • Cahe

    _Cinderella_ och alla andra oxå såklart!

    Fredag har jag redan planer tyvärr...men kanske torsdag? Fika eller kanske en öl?!

  • Dolphingirl

    Cinderella

    Lycka till i morgon, du får säkert en helt underbar dag

    Kram/Annsofi

  • Mirja78

    _Cinderella_
    Jag misstänker att du inte hinner läsa detta men jag tänker på dig och önskar dig en UNDERBAR dag!!! Ohhh tänk bara att gå gången fram till altaret...så härligt!!!!!
    STORA KRAMAR

  • Fru Cinderella

    Mirja78

    Jo det är en svår gång att gå.. det är en böcklig gräsmatta

    Men det ska nog gå bra och ja klart jag hinner läsa, det gör jag alltid ;)

Svar på tråden Fika i Linköping !!!???