• Coornet

    Fika i Linköping !!!???

    Finns det någon blivande Brud (och självklart även Brudgum) som vill hänga med att fika ??

    Vore toppen om så många som möjligt kunde träffas :)

  • Svar på tråden Fika i Linköping !!!???
  • Fru Cinderella

    Dolphingirl

    Antog väl att du skulle dyka upp här ;)

    ------------

    Vad sägs om att vi preliminärbokar ett datum??

  • Dolphingirl

    cinderella du har så rätt så, jag brukar dyka upp till sist

    Förresten var köpte du din slöja och vad kostade den?, har presic kommit underfund med att jag vill ha en slöja men den får inte kosta allt för mycket.

    Har du allt klart för det stundande bröllopet? det är inte långt kvar nu måste kännas härligt

    Angående fika så kan jag vilken dag som helst, men jobbar till 16:30 och är inte i stan förrän 17:30.

  • Fru Cinderella

    Dolphingirl

    Jag köpte den på Bröllopshuset för 1250kr Lite dy kanske, men bara sååååå vacker! Bara en månad kvar nu

    Det mesta är klart.. pysslar bara med alla smådetaljer vid det här laget, känns bra.

    Själv då? Hur känner du dig?

    janson77
    Billigt är det på Bernts Blommor i Johannlund, han binder dem över disk. Försök söka dig ut från stadskärnan och kolla de butikerna.

    De som hyr ut brudkläder både till dam och herr är väl Partyworld (inte herr föressten), Bröllopshuset, Krinolin och den Festyran i Tannefors.
    Eller har jag fel tjejer?

  • janson77

    Partyworld hyr inte ut....Bröllopshuset hyr bara några få...Ska til Festyran på tisdag och kolla....

    Krinolin hade jag helt glömt bort....Fast jag har erfarenhet av att dom är väldigt dyra?

  • Fru Cinderella

    janson77

    Men jag har blivit erbjuden en klänning där som vart uthyrd till ett billigare pris än ord. jag vart även erbjuden att hyra den. Är du säker på att de inte hyr ut?! Verkar konstigt med tanke på min erfarenhet av dem.

    Krinolin är jag inte mycket för.. tycker inte om personalen *usch*

    Ska du till Bröllopshuset så försök få hjälp av den blonda eller den unga brunetten (Inte den äldre brunetten som äger affären).

  • janson77

    Jag var på partyworld för några veckor sedan, då sa hon att dom inte hyr ut

    Bröllopshuset, det är just hon som äger butiken jag har svårt för, vet att många har det, så otroligt dryg och arrogant...
    Brukar hyra balklänningar där....

    Har dock inte lagt ner så mycket energi än på brudklänning då jag inte vet hur stor magen kommer vara i oktober

  • Dolphingirl

    Cinderella jag har koll på det mesta, jag tittar efter en slöja och fjärilsliknade glitterspännen man kan ha i håret. Jag bara längtar till den stora dagen.

Svar på tråden Fika i Linköping !!!???