• summer bride

    Fikasugna?

    Hej!

    Är det någon som känner sig fikasugen så här i vårvärmen? :)

  • Svar på tråden Fikasugna?
  • summer bride

    Vintersaga08 - Ja tisdag på Wayne´s Coffee passar mig utmärkt :)

    September 07 - Kan du då också?

    Är det fler som kan då? Vilka tider passar er? Jag kan fr.o.m lunchtid

  • Vintersaga08

    Jag kan inte förrän 18:00 pga jobb... men bestäm ni så hakar jag på.

  • september 07

    tisdag funkar för mig!
    Vilken tid ska vi säga?

  • BrendaStarr

    Jag hade gärna träffats... men tisdag är helt fel för mig - pluggar i Malmö och har kvällsföreläsning och är tillbaka i stan först efter 21... Jag gifter mig den 16/6 och har planerat bröllop i drygt ett år nu och har en massa tips när det gäller Hbg med närområde - vet ungefärliga priser för det mesta. Just nu BEHÖVER jag verkligen komma ut och träffa andra vuxna - barnen har haft penicillinresistenta pneumokock-bakterier i fem veckor och hela tillvaron börjar kännas hopplös... Någon som vill fika lite på måndag eller onsdag? Jag jobbar extra på Systembolaget på Söder, så där finns jag på torsdag och påskafton om nägon är nyfiken - presentera er gärna om ni handlar...

  • summer bride

    ok, som det ser ut nu är verkar det vara följande alternativ då vi kan:

    Måndag:
    summer bride (kan hela dagen)
    MJ2007
    september 07

    Tisdag
    summer bride (efter kl 18)
    september 07
    Vintersaga08 (efter kl 18)

    Så hur ska vi göra? Egentligen passar måndag bättre för min del men det går också bra på tisdagen.
    Vintersaga08 - du kan inte fika någon tid på måndagen eller?

  • Vintersaga08

    summer bride

    nej jag kan tyvärr inte på måndag, har yoga pass på kvällen efter jobb så det blir alldeles för sent för att ta sig in till stan

    Men ta ni och träffas så hänger jag kanske med en annan gång istället.

  • september 07

    jag kan dessvärre inte på måndag längre, jag hänger gärna på på tisdag om det funkar. Vi kanske annars kan betämma en annan tid längre fram, så vi kan ha lite framförhållning, kanske är det bättre vecka efter påsk än nu nästa vecka?

  • Vintersaga08

    ja, nu på tisdag funkar för mig oxå som sagt eller veckan efter påsk (förutom måndagar då pga yogan).

    summer bride: du åker iväg på onsdag va? när är du tillbaka?

  • summer bride

    Jag tycker isåfall att vi träffas på tisdagen.

    Jag kommer att vara i Lund hela dagen på onsdag sedan åka tidigt på torsdagen och tror inte jag kommer tillbaka förrän om 3-4 veckor..

    Så jag tycker aboslut att vi ska försöka på tisdag. Ska förresten träffa hon som ska hålla i serveringen på mitt bröllop, på tisdag. Vet ej tid men kan återkomma om det imorgon.

    Vilka tider kan ni på tisdag?

Svar på tråden Fikasugna?