• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

    Freda: Jag tycker också att det är lite roligare med personliga presenter, speciellt om man som vi har delad ekonomi... om jag tex. köper nått till honom blir det ju lite som att han köper det med sina egna pengar! Hehehe... Då är det mycket lättare att köpa nått till en kompis!

  • Ab fab

    tezz- vilka supersöta presenter. Visa-kortet gillar jag. Hur beställer man det?

  • FredagenDen13

    TezzAmore:
    Håller med till 100%.
    Vi har också delad ekonomi & då är det inte lika roligt att handla tycker jag... Förutom ibland såklart!

  • TezzAmore

    Lykke: Det beror på vilken bank du har. Jag har Handelsbanken och de har ett sommarerbjudande just nu att man kan byta ut sitt kort mot ett med ett personligt motiv på!

    Freda: Åh, då vet du precis hur det är! :)

  • Puman-prinsen

    Har ni Swedbank så har dom också att man kan byta ut sitt kort mot ett med ett personligt motiv

  • Ab fab

    Va kul- jag har swedbank men R har nog Nordea. lagom present till honom

  • TezzAmore

    Åh, va roligt det ska bli att gå och kika på Nickes bröllop nästa vecka! Denna gången tänker jag slänga mig in bland bänkarna... Jag VÄGRAR att sitta bakom två pelare!! Såg ju knappt nått alls av Malms bröllop... fast det fanns en positiv grej, eftersom jag inte såg nått så blev det inte lika känsligt ochdå grät jag ju inget... hmmm... kanske ska sitta bakom en stolpe ändå! *fniss*

    Fast jag kommer ju ändå att böla som en säl den 25:e så då gör det ju inget om ni ser mig grina redan nu! *skratt*

  • Ab fab

    ja det skal bli kul. Vilken tid är det? Tezz- vi kan väl ta en fika efteråt o ha en riktig after-gråt *s*

  • TezzAmore

    Förresten, blir det nån fika efter Nickes bröllop?

    Efter Malms så nästan "sprang" ju folk iväg och där satt man själv med alla sina bröllopskänslor och var alldelles grinig hela dagen...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3