• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

    God morgon tjejer!

    Nickes: Jag har skickat in en lista på Sju sköna låtar... självklart så tänkte jag att de inte skulle spela den så jag stängde av radion nån gång där på morgonen... var det en lista som handlade om 7 sköna killar som blivit kända genom talangtävlingar på tv? Typ Anders Johansson, Danny, (idol)Markus osv? Då var det min! Ang. festprogram: Du har mail!

  • TezzAmore

    Hmm... var det verkligen min lista?? Nån som är här idag och hörde?? Så här står det på Radio Citys hemsida:

    "Om du har tur får hela Göteborg med omnejd höra, dessutom skickar vi en fin present till dig som tack för ditt bidrag."

    Ingen som ringt mig juh??

  • FredagenDen13

    lykke07:
    TACK!
    Hur har det gått, har du ringt din sömmerska?

    Idag är det sista provningen utav klänningen hos sömmerskan. Å vad det skall bli spännande!!!

  • Ab fab

    japp jag ringde henne i onsdags o vi skall höras i veckan.

    Äh.. vad säger ni? Skall vi strunta i det här- ta ledigt från jobbet. Sätta oss på Styrsöbåtarna- till Vrångö kanske. Sol o bad. Vin o filosofi? Vore det inte trevligare????

  • FredagenDen13

    Puman-prinsen:
    Okej, jag skall spåna lite rundor. Tack för tipset!

    Jag har även tänkt att ha en digital Gästbok. Att alla gäster skall säga några ord framför kameran. Kan vara riktigt roligt att ha i framtiden!


    lykke07:
    Vad bra, skönt att ha det gjort.
    Jag hänger mer än gärna med!!!

  • Ab fab

    ok- då sticker vi Tezz. Jag är sååå sömnig idag. Semesterlugnet har infunnit sig här

  • Ab fab

    fredag- ett litet biktbås vore ju en kul idé att ha som gästbok.

  • TezzAmore

    Lykke: Imorse kände jag mig lite nervös när det slog mig att det är bara två månader kvar!!! *iiiihhhh*

    Nästa vecka fyller sambon år... har haft lite svårt med vad jag ska ge honom i present... men jag fixade 2 saker i helgen... hehe! Jag har beställt ett nytt Visakort till honom, med ett nytt motiv! Fullständigt onödigt och det kostar 99 kr, men åh va roligt det ska bli att se hans min när han öppnar paketet och däri ligger ett VISA kort med ett motiv på honom när han står och fiskar!! HAhahaha! Sen beställde jag även en liten almanacka med kort på bara oss! Hihihi! Va tror ni tjejer, är det ok?

  • FredagenDen13

    lykke07:
    Ja, ett obligatoriskt biktbås.
    Toastnissarnas ansvar att alla hamnar där!


    TezzAmore:
    Jättebra presenter!
    Så mycket roligare med personliga presenter.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3