• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Linum

    Tezz: Jag var inne på map i Kristinapassagen igår. Där fanns det tror jag. Jag kan kolla i eftermiddag när jag ändå är inne i stan om du vill. Vad ska du ha det till och hur ska det se ut?

  • Fröken Malm

    Förresten, vi började med bordsplaceringen igår. Satt med den i 2,5 timmar och filade och knåpade.......

    GAH!!!! *sliter håret*

  • Addiz

    jag har också funderat på att göra själv... men vet inte om det är värt att stressa upp sig över det... kanske bättre att bara betala, för att få sinnesro... Fast då vill jag ha blommorna levererade till där jag ska vara, och corsagerna till där min sambo ska vara på bröllopsdagen....

  • TezzAmore

    Linum: Åh, det hade varit supersnällt och superbra juh!

    Kika här: www.inkclub.com/produktspec.asp&CtryNo=752&LangNo=46

    Kika här också:
    www.ink66.com/magnetpapper-a4-4ark-p-860.html

    Det är ark som man är lätt magnetiska på ena sidan och så kan man skriva ut på andra sidan. Sedan kan man klippa det som man vill. Det är lika tunnt som såna där magneter med ord som man kan göra egna meningar av! Vet du vad jag menar?

  • Nides

    Lider med dig fr Malm! Tycker att det är jätte jobbig.

  • TezzAmore

    Nä, den vill inte gå direkt till rätt sida... . Jag mailar istället!

  • Addiz

    Ang callor så har jag förstått att de håller väldigt bra, så man skulle ju kunna göra buketten på torsdag kväll eller dylikt... dock så kostar ju blommor mycket om man vill ha en speciell sorts blomma till en speciell dag, och det vil man ju, så jag vet inte om man tjänar jättemycket på att binda sin egen bukett...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3