• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Addiz

Hmm, 233 är kanske lite i överkant Nides ;)

• Fröken Malm

Provade en tvådelad med spetstop och kjol i sjöjungfrumodell. Hur fin som helst fast inte för 6500.....

Provade allt igår hemma sen och insåg att det blir jättefint!

• TezzAmore

Addiz: Kul att du har tid att hänga här nu, iaf ett tag!

Måste säga att det kändes riktigt bra att gå ut "offentligt" med våra bröllopsplaner igår! Jag har liksom hållt det lite hemligt för mig själv... har inte känt för att dela med mig av planerna till mina arbetskamrater... varför vet jag inte. Hade nog behövt några besök hos en psykolog eller nått för att lösa det, men ingen skada skedd! *hehehe*

• TezzAmore

Förresten, hämtade ringen igår! *fnittrar som en unge i en godisbutik* Provade den en gång i affären och sedan plockade jag fram den för en ordentlig provning hemma. Sedan förbjöd sambon mig att ta på den nån mer gång! Han säger att än så är ringen inte min... hahahaha! Satt och tittade på den istället! *skratt*

• Ab fab

min ring är inlåst i bankfacket ... men jag propagerar för att jag skall få besöksrätt....

• Addiz

Åh vad spännande Tezz!!!!! Jag vill också ha min ring nu!!!! *hoppar upp och ner på stolen av förväntan*

• TezzAmore

lykke07: Hahaha! Ja, det gör du rätt i! *fniss* Jag kommer säkert att gå och smygprova min ring när sambon typ duschar eller så... *skratt*

• TezzAmore

Addiz: Köper ni färdig ring (som vi gjorde) eller designar ni själva?

• TezzAmore

Ska köpa hem lite vin i helgen för provsmakning... nån som har nått att föreslå? Behöver något rött (inte för maffigt) och ett vitt (inte för surt) och ett bubbel (inte för dyrt!)

• Addiz

Tezz: fråga lykke om vinerna, hon är ju vår vinexpert! :)

Jag ska ha min sambosa mammas gamla ring, vitguld med flera diamanter, en större i mitten (och en liten snibb liksom, som går ut, som ett A eller dylikt) och några små ner på sidorna... Hmm, vad svårt det blev att förklara!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3