• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

    Hmm... funderar på det Lykke skrev... om jag kan fixa ett bröllop och köpa en tomt, visst fasen ska jag klara ett litet samtal till chefen??

    Så, nu gäller det!! *iiihhhh*

    Håll alla tummar på att hon är på bra humör!

  • Ab fab

    18 passar perfekt på fredag för min del. om inte annat kan vi ju dricka lite retsina medans vi väntar in alla

  • Addiz

    Nides: Jo, men jag har inte synkat min mail på ca två veckor, så alla skickade och mottagna mail de senaste två veckorna är *pouf* borta... Övriga dokument bör vara OK, för det synkas varje gång jag loggar ut, men jobbigt ändå, att behöva fixa iordning datorn igen, med alla shortcuts och alla inställningar som är som man vill ha dem... De försvinner när man installerar om, har gjort det nån gång förut... Och jag hoppas verkligen att alla mina internetfavoriter är OK, för jag had etyp 40 bröllopslänkar, som jag skulle kolla igenom senare tänkte jag...

  • Addiz

    18 låter bra för mig också.

    Vet ni vad jag gjorde idag?!?! Jag cyklade till jobbet!!! Är jättestolt över mig själv! :D

    Ska nog cykla hem från jobbet på fredagen men det borde inte vara några problem att hinna!

  • Nides

    Duktigt Addiz! Jag är för lat för att cykla till jobbet. :) Men vi kanske kan gå eller cykla till Mykonoss på fredag?!?

    Förresten så har jag börjat med min diet idag!! Hi hi Nu ska kilon bara rasa!

  • Addiz

    lykke: jag bor i Majorna... tar bara 30 minuter att cykla...

  • Addiz

    Nides: Håller tummarna för din diet!!! Säg till om du behöver peppning, jag skulle nog behöva det ibland....
    *jag vill INTE ha godis, jag vill ha en snygg bröllopsklänning* *jag vill INTE ha godis, jag vill ha en snygg bröllopsklänning* *jag vill INTE ha godis, jag vill ha en snygg bröllopsklänning*
    Mitt nya mantra *flinar*

  • Ab fab

    aha... sorry.. inte meningen att flytta dig över stan Addiz *s*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3