Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
hej hopp Linum... CPH var perfekt. Underbart hotell o massor av champaagne. Helt ok att du skriker... jag hör ju lite dåligt....
Hur har helgen varit?
Heeej Linum! Tänkte på dig i helgen! Det var sånt aptråkväder så vi höll oss mest inne... kanske vi kan ses nästa gång vi båda är söderutöver?
Förresten, är det någon mer än jag som använder Planeringsguiden här på BT? Jag har en lista på 101 saker och nu ska jag strax bocka av några saker... ååååh vilken skön känsla det är att bocka av saker! *skratt*
Kul att du är tillbaka Linum. :D
Vi var på så dåligt humör i söndags och igår så vi pratade inte med varandra... Det blir så när man planerat en massa saker som är väderberoende och så skiter sig vädret... *fnyser*
Ska bli kul att se er på fredag!
Tezz: Jag har det på en exelfil och bokar av då o då..
Tezz: Jag har en egen lista i min Bröllopsbok... *hihi*
japp- excel-fil här med. Vi kanske skall jämföre listor nån dag
Har en lista här:
web.vigsel.nu/nyvigsel/planeringslista.asp
Jag vill ju alltid ha med mig min lista, och det är klart att jag kan släpa min laptop med mig vart jag än går, men oftast så känner jag det är skönare att bara ha Boken... fast en hel del saker har jag i Excel: gästlistan, matberäkningarna (jmf olika ställen), utkast till inbjudan etc... budgeten har jag dock på BT. Bra verktyg tycker jag! :)