• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Fröken Malm

    Vet att jag frågade efter mousserande vin i förra veckan.

    Nu vill jag ha tips på vitt vin som passar till Toast Skagen. Någon??

  • TezzAmore

    *skrattar hysteriskt* HahahaHAHAhahaha! Ska gå om en kvart... Hihihihhohohohahaha!

  • TezzAmore

    Fröken Malm´: Åh, jag drack ett underbart gott Italiensk vitt vin när vi bjöd på middag sist (räkor och lax)... fasen, namnet är som bortblåst! Det var inte så surt som en del vita kan va... fräscht och lättdrucket! Fasen... *funderar*

  • TezzAmore

    Vi köpte det på systemet och det var inte dyrt heller...

  • Ab fab

    Fr Malm- samma mousserande kanske. Annars hade jag valt Chardonnay eller kanske en frisk Alscass (hur man nu stavar det...)

  • bauti

    Åååå nu händer det grejor!
    Vi har en vatten läcka i gatan (dom husen nedanför har fått ofrivillig swimingpool i trädgården) Så nu är det grävskopor & lastbilar som gräver upp hela gatan utanför grannen.
    Stackars tanten, har just planterat nya blommor i rabbatten som hon fick gräva upp igen. Men grävgubbarna var vänliga att hjälpa henne

  • TezzAmore

    Bauti: Va synd om tanten! Hoppas inte blommorna blev förstörda, snällt av bygggubbarna att hjälpa till!

    Nu sticker jag till mitt sticktest! Hej så länge!

  • Ab fab

    det låter somv årt hus i vintras när vattenledningarna brakade. Dock ingen swimmingpool utan mer åt gjyttjebadshållet... Förra veckan hade vi lite påfyllnad eftersom bergvärmegrävarna läckte vatten...

  • Fröken Malm

    Tack för tipsen! Finns dock hur många Chardonnay som helst att välja bland.....

    Kanske ska gå till Systemet och fråga och kanske köpa det där istället för att köpa "grisen i säcken" i Tyskland och dra hem nåt som smakar kattpiss!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3