• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Linum

    *vinkar till addiz*

    Hittade du något kul på mässan i söndags?

    Jag har testat att embossa på ett fint kort vi köpte och upptäckte att vi inte kan använda just den typen av kort - stämplen blir inte bra eftersom kortet är präglat. Tur att man testar innan.

    Varje gång jag sätter igång embossingmojängen tror missrna att jag ska vispa grädde, så det kommer farande ut i köket och jamar. Sötnosar.

  • Addiz

    linum: ha ha, vilka roliga missar ;)
    jag köpte en liten tång till ministansar, så nu kan jag göra mini-snöflingor!!!! Sååå söta! Köpte även minlöv, minibadanka och minhelikopter!!! Och fyra stämplar, ett brudpar, en jul-ren, en dödskalle och en liten snöflinga... omonterade. Och 6 små versacolor-dynor för 100:- *fynd*

  • Linum

    Addiz: Låter kanon! Minibadanka...

    Vi köpte en ny kamera idag, så nu får inte M några kläder resten av året... Jättefin digital systemkamera som kommer att användas flitigt under påsken.

  • Fröken Malm

    Här är jag!

    Har varit frånvarande för jag har suttit och översatt alla gästpresentationer till engelska.

    Det kommer tre engelsktalande gäster, coh vi tyckte det vore artigt om det förstod i alla fall LITE av de som ska stå i festprogrammet.

  • Linum

    Nikon D80 heter den. Tror att jag ska döpa om den till Petter Niklas bara för att retas. Vår bil heter nämligen Gullan...

  • Linum

    Fröken Malm: Ska man inte som gäst ta seden dit man kommer? Skicka med en snabbkurs i svenska istället mooouuaaahhhhaahaha

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3