• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

    Linum: Så jag kan som värsta fall bara få fyra veckor?? okey... Jag behöver 6 eftersom vi ska åka till usa och jag vill ju vara lite ledig kring bröllopet med....

  • TezzAmore

    Fast jag förstår inte vad problemet skulle vara isåfall? Om jag ändå skulle få ledigt 4 veckor, så va gör två veckor till?? Har jag missat nått?

  • Linum

    Tezz: Har du pratat med henne? Måla inte fan på väggen innan du har gjort det. Det är säkert inga problem med semestern. Du ska ju ändå gifta dig, så då tror jag att de är lite extra snälla.

    Jag har inte ens ansökt om semester än - kanske skulle göra det...

  • TezzAmore

    Linum: Bara det att hon är så knepig ibland... men du har rätt! Lika bra att låta fan ligga kvar i målarburken... han kanske kommer upp på väggen sen om man har otur...

  • Nickes-to-be

    Hallå tjejer!
    Jag har mailat er, sorry att bilderna är så stora....
    Ska läsa ikapp senare och skriva lite mer då hoppas jag hinner... måste bara handla, byta blöja, laga mat... puh!!

    Kram!!!

  • Linum

    Jättesnygga skor! De blir liksom ännu snyggare när man vet att de var ett kap...

    Sitter här och funderar på om jag ska gå ut och ta en promenad eller skriva om mitt cv lite... hmm... blir nog kanske en promenad.

    Nickes: Hoppas att du haft en bra dag på jobbet.

  • Linum

    Var är alla andra idag?

    lykke, fröken malm och alla de andra små kalvarna?

  • Addiz

    linum: jag är här sporadiskt....

    nickes: hur var första dan på nya jobbet?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3