• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Carma07

    Nu har jag spenderat kvällen och knåpat ihop en massa kort. Kul när ispirationen faller på.

    bauti: Vilket "kap" det blev med grillarna. Vi ska också ge oss iväg för att inhandla grill snart hoppas jag. Det är det som saknas på altanen just nu.

    Linum: Verkligen konstigt att man inte kunde köpa kamera på en fotomässa. Var det inte det som var meningen? Hoppas att boken var/är bra som du fick lyssna på den långa vägen. Då kanske vägen inte är tillräckligt lång istället.

    Nickes: Fnissade gott åt din lilla ordlek.

    Godnatt!! Nu ska jag försöka vara "duktig" och komma i säng i hyfsad tid.

  • TezzAmore

    Hej tjejer! Är på jobbet en sväng! *fniss* Nä, jag jobbar inte, det är bara det att sambon (som jobbar jour just denan veckan) hämtade mig efter den där abba grejen på frihamnen och han var tvungen att åka förbi jobbet och hämta en grej...

    Addiz :Ses imorgon, men vill bara varna dig att jag kommer nog att vara ganska seeeg! *fniss*

    Abba showen var grym!!! Ett plus var ju åxå att jobbet bjöd, så man slapp betala för mat och drinkar... Hihihi! Är liiite rund under fötterna, men det ska nog gå bra att stiga upp tidigt inför mässan imorgon... (tror jag!) *skratt*

    Va jag svammlar... Hahaha!

    Jag hade bara bröllopsgrejer att prata om med mina arbetskamratet... det var lite jobbigt! ännu jobbigare eftersom att jag inte talat om för just dom att jag ska gifta mig... hhahaha! Så jag hade inte mycket att säga! *fniss*

    *svammel, svammel*

    Lykke: Hoppas det gick bra på marknaden!

    Miss P! Vi måste snacka! Vi var och kollade kläder till sambon på exakt samma ställe som du pratar om.. kan inte rekomendera henne för brudgumskläderna iaf!!!! Det skulle kosta oss 2000 kr där, och sambons kavaj var för stor, då skulle hon flytta på knapparna. (så gör man ju inte?? ) Så åkte vi till Emilios i Kungälv, där kostar det bara 1200 kr, kavajen var lite för stor där med, men där skulle han sy in sömmarna istället!!! Jag fick superdåligt intryck av henne, iaf när det gäller brudgummskläderna... Har däremot hört att hon är bra på att sy upp grejer som man sedan kan hyra och slipper köpa!

    tjejer, nu måste jag sluta... ska gå hem och sova lite... hihihi! *fniss*

    Pöss och Kram till er alla!

  • Linum

    Ok! Jag ska fundera. Hade totalt glömt av det...

    *tänker så det knakar*

  • Linum

    1. Låt mig få resa
    till soldränkta kullar i söder,
    där jag kan få njuta
    av allt vin mitt sinne behöver.

    2. Jag och min Sancho Panza
    vill tillsammans resa till La Mancha.
    Inmundiga härligt vin
    utan att kassan går i sin.

    Slut på idérikedomen...

  • bauti

    Hej hej!!!

    Sitter på balkongen å lapar sol. Har tvingat P att läsa mina bröllopstidningar. *fniss*
    Men väluppfostrad som han e så lästa han dem
    Det enda som hägrar i han hjärna just nu är den nya grillen. Dessa karlar alltså!

    Kramar till er, vi hörs

  • MissPhoenix

    Tezz- fick inte heller bra intryck av henne - lite knepig och väldiga humörsvängningar
    Skulle inte rekommendera J att hyra där men till att sy upp tärnklänningar var hon bra!

    Idag är vi bara hemma och myser - Lilleman har feber och är superhängig - hade iof jag också varit om jag haft 39graders feber...
    Har röjt och plockat lite, hängt undan vinter kläder, hade tänkt att åka och köpa lite inredningsgrejs och balkongmöbler men det får vänta tills imorgon om han känner sig lite bättre då.
    Tur att det inte är imorgon jag ska börja på mitt nya jobb!

  • Ab fab

    kanon linum. jag skickar dem direkt.

    sitter på balkongen o njuter. snart kommer brunchgäster.

    ang hatt. jag har varit på ett sådant engelskt bröllop med förmiddagsvigsel. hatt o dräkt på vigsel. sen var det mottagning, på kvällen bytte man kläder till aftonklädsel när det var middag.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3